Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
California Sunnbounce
Collapse
X
-
fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...
-
-
Re: California Sunnbounce
het wordt april eer ik 'm kan testen. Maar zal tegen die tijd wel even wat spamen hier.Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Comment
-
Net een 24u roadtrip erop zitten waar we gek veel ge"bounced" hebben. Ik heb er eigenlijk niet aan gedacht om een vergelijkende test op te stellen. (www.thebouncesquad.com)
Ik zal binnenkort voor mijn blog eens een paar beelden maken die die vergelijking maken, goed idee!
Comment
-
ziet er uit als een hoop lol.Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Comment
-
Ik ben helemaal om voor die dingen dat ik gelijk een hyves gemaakt heb http://sunbounce.hyves.nl in April ga ik samen met fotograaf eens een dagje freaken met het ding. als ik het niet vergeet ook eens een vergelijk maken. Zet het dan op die hyve.Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Comment
-
-
Ik heb onlangs deelgenomen aan een squeezethelime workshop, daar kon ik de Sunbounce Pro testen en ben er helemaal weg van... Volgende week komt mijn exemplaar aan!
http://www.flickr.com/photos/jancornelis/sets/72157615619847669/
Hier zijn de resultaten van de workshop en voor sommige foto's is de Sunbounce Pro gebruikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk berichtIk heb onlangs deelgenomen aan een squeezethelime workshop, daar kon ik de Sunbounce Pro testen en ben er helemaal weg van... Volgende week komt mijn exemplaar aan!
http://www.flickr.com/photos/jancornelis/sets/72157615619847669/
Hier zijn de resultaten van de workshop en voor sommige foto's is de Sunbounce Pro gebruikt
Er zitten enkele geweldige platen bij.
Was dat enkel met natuurlijk licht en sunbounce, of heb je ook een flash getriggerd via de sunbounce?CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Comment
-
Dit was enkel natuurlijk licht met sunbounce...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk berichtIemand die de voorbije dagen een vergelijking heeft van sunbounce met andere reflector?
Een sunbounce is een erg vlakke reflector die naast zonlicht ook gewoon daglicht weet te reflecteren... ik vind over 't algemeen een sunbounce zachter van licht, bestrijkt een groter oppervlakte, geen hotspots en d'r ziin tal van hulp instrumenten voor...
enkel voorbeeldjes met sunbounce terwijl er geen zon was... dus gewoon licht van de venster opgevangen...
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
Ik heb zaterdag getest met zeer zware bewolking en het werkt héél goed! I love it... Resultaten kan ik voorlopig nog niet laten zien, maybe later...
Comment
-
Amaai, net vernomen van Sunbounce Duitsland dat de bestellingen uit België de laatste 2 maanden gigantisch zijn
Hun nieuw product, de "sun-mover", zal ik binnenkort testen. Is een stuk kleiner dan ik gewoon ben maar lijkt me wel een leuk alternatief voor de slappe 5in1 reflectoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtAmaai, net vernomen van Sunbounce Duitsland dat de bestellingen uit België de laatste 2 maanden gigantisch zijn
Hun nieuw product, de "sun-mover", zal ik binnenkort testen. Is een stuk kleiner dan ik gewoon ben maar lijkt me wel een leuk alternatief voor de slappe 5in1 reflectoren.
Al die reklame die ge er voor maakt.
Joke
Greetz,
Peter.CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Comment
Comment