Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Post hier je lighting setup

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Post hier je lighting setup

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
    Model: kookai
    camera: D700
    Prachtige foto!
    Instellingen flits vooraan en achteraan idem?
    Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
      Prachtige foto!
      Instellingen flits vooraan en achteraan idem?
      achteraan een stop minder... maar dit heeft geen belang... want ik kan hem ook dichter of verder zetten...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Prachtige foto's geweldige tips. Deze blijf ik volgen.

Comment

wil dit ook wel volgen
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Hier een voorbeeld van een set-up die ik regelmatig gebruik als ik met kleine kinderen werk, voordeel is dat ik hiermee een snelle recycle tijd haal met meerdere flitsen op een lager vermogen.

Vb van een foto' gemaakt met deze setup (1/3 stop scherm).

www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
              Hier een voorbeeld van een set-up die ik regelmatig gebruik als ik met kleine kinderen werk, voordeel is dat ik hiermee een snelle recycle tijd haal met meerdere flitsen op een lager vermogen.
              lol nice gear
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Prachtige foto alweer van Jr
                Leuk om eens te zien hoe je tewerk gaat.. Is dat een hele constructie die je gemaakt hebt?
                Of kunde da zo kopen? Die reflector zelf vind ik wel goed.. Kun je daar eens het merk en zo van geven? Die kunde vastpinnen aan een statief zeker?

Grtjs

Yannick D.
                Yannick Desmet 2021
                yannickdesmet.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                  Prachtige foto alweer van Jr
                  Leuk om eens te zien hoe je tewerk gaat.. Is dat een hele constructie die je gemaakt hebt?
                  Of kunde da zo kopen? Die reflector zelf vind ik wel goed.. Kun je daar eens het merk en zo van geven? Die kunde vastpinnen aan een statief zeker?

Grtjs

Yannick D.
                  begin maar te sparen.
                  't is een california sunbounce!de pro blijkbaar.
                  3 flachbrackets, staat op 2 satieven en nog 2 magic arms?? denk ik.

zoals D_oracle zei, nice gear
                  nikon stuff

Comment

Het ziet er een hele constructie uit maar dat valt best mee ... je kan deze setup perfect maken met 1 speedlight ook maar dan haal je de snelle recycle tijden niet.

Bestaat hoofdzakelijk uit Manfrotto Grip-gear maar je kan gerust bij de Chinese merken dezelfde items vinden.

Het scherm is een California Sunbounce pro met een 1/3 stop diffuus scherm, kan je voor deze set-up perfect vervangen met een stuk parachutestof.
                    www.fotofolio.be

Comment

als ik die opstellingen zo zie dan moeten jullie toch ook wel enige hulp meenemen naar zo'n shoots.
                      EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                      https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

In de meeste gevallen volstaan een zandzak of 2 om de boel vast te zetten. Het is natuurlijk altijd makkelijk om iemand mee te hebben.
                        www.fotofolio.be

Comment

Ik heb sinds vorige week mijn eerste trigger samen met statief, swivel en paraplu.. Dus ik denk dat het zal wennen zijn! Ik zou nu ook nog graag een reflector nemen, maar ene da ge zelf kunt rechtzetten op een staander ofzo.. Want ik shoot meestal alleen.
                          Enige tips?
                          Yannick Desmet 2021
                          yannickdesmet.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                            Ik heb sinds vorige week mijn eerste trigger samen met statief, swivel en paraplu.. Dus ik denk dat het zal wennen zijn! Ik zou nu ook nog graag een reflector nemen, maar ene da ge zelf kunt rechtzetten op een staander ofzo.. Want ik shoot meestal alleen.
                            Enige tips?
                            dit draadje dient om voorbeelden te posten, niet om technische vragen te stellen...
                            open gewoon een nieuw draadje en je zal genoeg antwoord krijgen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                              dit draadje dient om voorbeelden te posten, niet om technische vragen te stellen...
                              open gewoon een nieuw draadje en je zal genoeg antwoord krijgen...
                              Deze geweldige topic was dood voor bijna een jaar, word er eindelijk weer gepost kom je met dit soort opmerkingen.
                              leuk..
                              van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hetspook Bekijk bericht
                                Deze geweldige topic was dood voor bijna een jaar, word er eindelijk weer gepost kom je met dit soort opmerkingen.
                                leuk..
                                m'n beste spook...

wat was jouw bijdrage tot nog toe? en kijk eens wie de topic starter was?

de bedoeling van dit draadje is foto's te posten, met daarbij uitleg hoe die foto tot stand is gekomen... vragen daar omtrent zijn waardevol...
                                andere vragen horen in hen eigen draadje thuis...
                                Last edited by d_oracle; 11 oktober 2010, 01:40.

Comment

Working...
                                X