Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Brussel

    't was vanmiddag zalig vertoeven.
    Op de Grote markt waren er meer journalisten en cameraploegen die verveeld rond liepen dan dat er toeristen waren. En opmerkelijk. Geen dezen, sjinezen en sjapanezen. Spijtig van de kerstboom die het beeld ontsiert. Schitterende lucht en geen obstakels. Wel is me zo'n tien à 12 keer zone grijze namaaknerts onder de neus geduwd met de vraag of ik met niet bedreigd voelde. Ik gaf als antwoord dat dit niet het geval was, tot op het ogenblik ik die raar dingen onder mijn neus zag verschijnen.
    Het had wel iets onwezenlijks ... Veel handels dicht waardoor de gevels niet als lichtbommen tevoorschijn kwamen... En geen overbevolkte terrassen die tot wenen toe verwarmd worden. Neen, niets. Sorry voor de uitspraak, maar ook de bende bedelenden waren niet op post. De normaal gekende en gewone daklozen daarentegen waren op het vaste stekken wel aanwezig.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #17
      Re: Brussel

      Ikzelf heb in samenspraak met mijn madam beslist te annuleren en elders te gaan... konden gratis annuleren

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #18
        Re: Brussel

        Ik ging gisterenmiddag ook met ex-collega's iets gaan eten, maar aangezien zondagavond in het nieuws kwam dat de buurt van de Zuidstraat toen afgesloten was (waar ik net naartoe wou gaan), hebben we de plannen gewijzigd en naar St-Gillis geweest... maar ook daar waren er enkele gerenommeerde cafeetjes en brasserietjes gesloten die we op het oog hadden, dan maar random ergens anders naar binnen gegaan.

        Toen we het gemeenteplein overstaken, zagen we op de strappen van het gemeentehuis (prachtig gebouw overigens) van St Gillis, twee militairen staan, die naar ons aan het mikken waren zoals echte snipers het doen. Nu niet meteen het prettigste gevoel... Dan maar snel uit de voeten gemaakt en ergens koffie gaan drinken.

        Je leest dan dat de horeca het slecht gedaan heeft gisteren... tja, wat wil je, als ze hun deuren sluiten krijgen ze geen klanten binnen natuurlijk.

        Comment


        • #19
          Re: Brussel

          Tja, niet echt het moment om nu met een grote telelens te gaan rondlopen in Brussel natuurlijk...
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #20
            Re: Brussel

            Weet ik niet. Gisteren liepen er kanon en nikon rond. De eerste hadden soms wat moeilijkheden.
            Groothoek, tele, ik heb ze allemaal gezien en in het centrum hebben we (we wandelen veelal met 2) niet echt problemen gehad bij gebruik van onze fotobakken en hun objectieven ... Groot en klein ... En ik kan verduveld zeggen dat het lang geleden is dat ik nog zoveel professioneel fotomateriaal bijeen heb gezien. DSLR's, zware tele's, ... massaal aanwezig. Nagenoeg nergens systeemcamera's, smartphones ...
            Dus. Maak het aub ook niet erger dan het is. Er is een gevaar (waar niet) maar blaas dit (figuurlijk) ook niet op. Realistische kijk.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment

            Working...
            X