Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Iemand zin in te ruilen? Heb enorm veel plaatsen. 94% is oud materiaal natuurlijk. De resterende 6% is nieuw tot heel nieuw. Zoek mensen die ook een paar procent nieuw materiaal hebben. PM.

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Op zoek naar 3 plekjes

      *Manoir Nightmare
      *Cabinet des bustes/Artistes
      *Chateau crucifix

      Heb een hele hoop kastelen in france, wie kan mij helpen voor deze te vinden

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        ik heb geen locaties, wie wil er mij gratis geven?

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Naar wat ben je op zoek??

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Ik wil ruilen?

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Eerste keer hier, ik heb locaties in Duitsland en zou graag L advocat in België willen en villa mirror in België. Hoe gaat dat in zijn werk? Groetjes

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Oorspronkelijk geplaatst door Urbexelfje Bekijk bericht
                ... Hoe gaat dat in zijn werk? Groetjes
                Alle uitwisseling gebeurt offline, of beter gezegd: tussen aanbieder en aanvrager via PB (privébericht). Maar het blijft opletten met urban!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Alle uitwisseling gebeurt offline, of beter gezegd: tussen aanbieder en aanvrager via PB (privébericht). Maar het blijft opletten met urban!
                  Wat je zegt. Ik ben op BD via PB nog gecontacteerd door iemand die een locatie zocht voor een laatste shoot met zijn "terminaal zieke" zoon, drie vragen later wist ik al dat het een dikke leugenaar was. 5 Minuten volstonden om te weten dat zijn naam in België niet bestaat, het is een snotaap die het verschil niet kent tussen de voorkant en achterkant van een camera. Ik kijk vanop grote afstand nog wel mee in het milieu en wat bleek zo'n 6 maanden geleden ? Meneerke is veroordeeld na misbruik van een bankkaart die hij ergens op een locatie had "gevonden" Ik heb veel zin om zijn naam en nick vrij te geven hier maar ik ga het niet doen, is trouwens ook niet nodig, is hier vrij snel tegen een ban aangelopen... Aan de urbexers zou ik dezelfde waarschuwing willen geven als LesC en ik weet waar ik het over heb want ik ben één van de oudgedienden.....met wat ik al heb gezien en heb meegemaakt kan ik inmiddels een boek vullen, +95% houdt zich niet aan de gouden stelregel "take nothing but pictures, leave nothing but footsteps". Eén van hen ging zelfs prat op het feit dat zij "professionals" een glassnijder bij hebben om een ruitje uit te snijden maar dat ze dat achteraf weer inplakken met silicone zodat niemand er iets van ziet..... Wat hoor ik een tijd nadien ? Hij is betrapt met een heleboel "gevonden" vinylplaten en een flatscreen in zijn koffer....
                  In het kort : ik kan nog altijd elke locatie opvragen die ik wil en ik beschik op mijn oude iMac nog altijd over ontzettend lange lijsten van KMZ's over heel Europa maar voor mij is het afgelopen. Definitief.

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Hoi, beginnend urbexer op zoek naar de Viva Lancia locatie. Ik ben enkel naar Chateau Goorhoeve geweest en omliggend eigendom, imposant en zeer zeker de moeite. Ook wel Doel obviously en B-mine in Beringen voor de renovaties waren gestart.

                    Per ongeluk ontdekt, een leegstaande meubelwinkel die weldra opnieuw ingevuld wordt door kantoren. Is een beetje lame en de natuur heeft nog niets overgenomen maar toch wel creepy door de grote ruimtes en gebrek aan licht. Ook de woonst en kelder is toegankelijk. Enkel deze 2 locaties heb ik om te ruilen.

                    Ik zoek nog wel meer locaties maar ik doe dit maar zeer af en toe. Dit weekend staat er wel een verlaten treinstation en iets in Luik op me te wachten. Vereiste is wel dat ze niet te moeilijk toegankelijk zijn. Locaties of tips Regio Antwerpen en Limburg mag je me ook altijd doorsturen.

                    Alvast bedankt

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Hey allemaal

                      Ik zou ook willen beginnen met urbex-fotografie.
                      Iemand beginnende tips voor locaties?
                      Of kan ik eens met iemand, ben van regio Limburg

                      thx

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        ik zou jullie alle 2 de locatie lost in the woods sterk aanbevelen

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Deze man niet serieus nemen locatie is weg. Plus pikt hij spullen van locaties

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            en jij jij brengt vernielingen aan op locatie

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Aan allen : welkom in the world of urbex

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                hahahaha

                                Comment

                                Working...
                                X