Oorspronkelijk geplaatst door ellenvh
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uitwisselen urbex locaties!
Collapse
X
-
-
Re: Uitwisselen urbex locaties!
Oorspronkelijk geplaatst door Alessio1st Bekijk berichtHello, I am looking for the Chapelle de l'Ange au violon.
Have a list of 500 plus spots (page 23) if anyone is interested to trade.
If you still want the location after all, feel free to sent a PM
Leave a comment:
-
Hello, I am looking for the Chapelle de l'Ange au violon.
Have a list of 500 plus spots (page 23) if anyone is interested to trade.
Leave a comment:
-
Iemand die me kan helpen aan Kubel Garage? En aan Beatnik (Lost T2)?
Leave a comment:
-
Beginner alert!
Ben een full time fotograaf en wil graag een kijkje gaan nemen in de wereld van de Urbex. Ik ga 9 Augustus een paar dagen naar België, Ardennen en wil naast Chateau Noisy nog wat mooie plekken bezoeken. Kan iemand mij misschien een slinger de goede kant op geven?
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
-
Hallo iedereen,
ik ben op zoek naar volgende locaties: La Chapelle Des Morts, Cimenterie Des Gattes, Chapelle Arc En Ciel, Cliffhanger Church, Green Room House, Manoir Du P, Chateau Le Cochon, Pension Du Lac, Zeche P, Jungle Bus, La Grange Kubel, Maison Le Beetle, ...
Iemand de me kan / wil helpen?
Zelf heb ik locaties over heel Europa in ruil. De meest recente zijn: Frankisches Wunderland, Garage Poussette, Maison Sex Drugs Rock & Roll, Ecole Libre, Salle Des Compresseurs, Virgin Church, Bambi Wheels, Brewery Loco, MIG, Detour Mortel, Eglise Des Causes Desesperees, ...
Leave a comment:
-
Hoi, villa heil is een mooie locatie om te bezoeken, hier zijn nog redelijk wat meubels aanwezig in en redelijke staat. ik ben hier dit jaar februari nog geweest.
ik heb erg veel interesse in de locatie van Dr. anne l haus mocht je willen ruilen.
ik zal vanavond anders mijn complete lijst van locaties doorsturen misschien dat we mekaar verder kunnen helpen.
Groetjes selena
Leave a comment:
-
-
Hej allemaal.
Ik heb opzoek naar een aantal locaties (van boven aan mijn lijst naar beneden):Villa AD, Maison Boon, once upon a time in the west, of andere waar nog veel meubilair is (belgie of duitsland *tot halverwegen duitsland max)..
Dit heb ik te bieden:
Kasteel Miranda
Dr. Anna L Haus
Steenkolenmijn van Hasard
Fort de la chartreuse
Verlaten trein station Montzen
Villa Wonka
Dr. Pepito
Sanatorium Preventorium Dolhain
Red Castle
Viktoriastift
Pritzer Fac
Green Valley Hotel
Lost Tanks (Aken
Non plus Ultra
Val Benoit university
Wiedemann- Klinik/Geisterklinik
Plz let me know! Ik heb weer zin om te gaan
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door urbex_84 Bekijk berichtHeeft er iemand laatst nog " universiteit val benoit" een bezoekje gebracht? Is deze nog te doen?
Mvg,
Thomas
Je kan je altijd PB'en voor meer info
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door KoennvM Bekijk berichtVoor wie naar Prison H15 wil gaan moet mij benaderen, ben er woensdag 6-7-2016 geweest. En foto's gemaakt!
Leave a comment:
Leave a comment: