Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

    2 weken Las Vegas ;-)
    Don't ask....

    Comment


    • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefke Yago Bekijk bericht
      Wij gaan dit jaar naar Normandië waar o.a. een bezoek aan Rouen, de Mont Saint-Michel, Bayeux en de landingsstranden op het programma staan. Als iemand tips heeft voor mooie fotolocaties dan mag je die altijd doorgeven want het is de eerste keer dat we Normandië bezoeken.
      Na verschillende bezoeken/reisjes naar Normanidë, ga ik in juni als tussendoortje zelfs een weekje naar Normandië (schiereiland Cotentin) enkel en alleen om te fotograferen...
      Dus mooie locaties doorgeven.... het zijn er alleen al in de Cotentin honderden zo niet duizenden .
      Daarom ga ik deze keer alleen, om mijn wederhelft niet te verplichten om voortdurend in de voetsporen van een fotograaf te moeten hollen .
      Last edited by Guest17; 8 maart 2015, 11:56.

      Comment


      • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

        [QUOTE=Djivan;4288110
        Daarom ga ik deze keer alleen, om mijn wederhelft niet te verplichten om voortdurend in de voetsporen van een fotograaf te moeten hollen .[/QUOTE]

        Verstandig idee. Mijn man loopt ook altijd te zagen achter mij dat het overal zo lang duurt...
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Na verschillende bezoeken/reisjes naar Normanidë, ga ik in juni als tussendoortje zelfs een weekje naar Normandië (schiereiland Cotentin) enkel en alleen om te fotograferen...
          Dus mooie locaties doorgeven.... het zijn er alleen al in de Cotentin honderden zo niet duizenden .
          Daarom ga ik deze keer alleen, om mijn wederhelft niet te verplichten om voortdurend in de voetsporen van een fotograaf te moeten hollen .
          Ok deze staat genoteerd en bedankt voor de tip
          Yago's Photo Corner
          http://yagosphotocorner.blogspot.be

          Comment


          • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            Verstandig idee. Mijn man loopt ook altijd te zagen achter mij dat het overal zo lang duurt...
            Helemaal mee eens. Dat is ook helemaal de reden dat ik nu alleen op Bali zit.
            Heerlijk rondtoeren met een gids die zelf ook fotograaf is... geweldig.
            Heb nog zoveel te leren :)

            Comment


            • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              Verstandig idee. Mijn man loopt ook altijd te zagen achter mij dat het overal zo lang duurt...
              Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
              Helemaal mee eens. Dat is ook helemaal de reden dat ik nu alleen op Bali zit.
              Heerlijk rondtoeren met een gids die zelf ook fotograaf is... geweldig.
              Ik heb er wel lang mee gewacht. Het zal mijn eerste keer zijn, na 45 jaar samen waarvan 40 jaar gehuwd.
              Maar per jaar doen we nog enkele reizen samen hoor.
              Het is dus een probatie, maar wie weet smaakt het wel naar meer.
              Maar het zou al erg moeten gaan wanneer dit weekje ons huwelijk kapot maakt zeker .

              Comment


              • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                Thuis blijven maar toch. Proberen eens de Beekse bergen aan te doen.
                Volgend jaar naar de USA voor 6 weken. Sparen en nog eens sparen.

                Pixelboy

                Comment


                • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                  Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
                  Thuis blijven maar toch. Proberen eens de Beekse bergen aan te doen.
                  Volgend jaar naar de USA voor 6 weken. Sparen en nog eens sparen.

                  Pixelboy
                  sparen, een gekend fenomeen bij ons

                  hebben we paar jaar geleden gedaan om 2 weken Lofoten te doen, verleden jaar gespaard om nu in september een maandje Java en Bali te bekijken.....

                  trekken toch nog een weekje naar zee in juni.

                  een van de dromen is om ooit eens Buthan te kunnen doortrekken...
                  Last edited by guido1956; 28 maart 2015, 11:21.
                  Sony RX10 Mark IV
                  nog een fijne dag verder!
                  Guido

                  Comment


                  • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                    Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
                    Thuis blijven maar toch. Proberen eens de Beekse bergen aan te doen.
                    Volgend jaar naar de USA voor 6 weken. Sparen en nog eens sparen.

                    Pixelboy
                    Je krijgt het niet bijeengespaard aan het tempo dat de Euro devalueerd.....Frustrerend

                    Comment


                    • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Je krijgt het niet bijeengespaard aan het tempo dat de Euro devalueerd.....Frustrerend
                      Is inderdaad geen leugen, de Euro lijkt wel in vrije val.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                        Schotland dus, en een dag of twee naar Londen...ik ga een jaar dichtbij een jaar ver doen...als we inderdaad ooit nog ver geraken. Zelfs Engeland wordt duur.
                        Euro daalt =>beslissingen ECB...meer geld drukken om in de economie te pompen. Gevolg: beurzen stijgen (winst voor aandeelhouders), export draait vlotter (winst voor aandeelhouders), import wordt duurder dus prijzen stijgen (consumptiegoederen, dus ook camera's , buitenlandse reizen, enz worden duurder) inflatie trekt weer aan (goed voor de aandeelhouders), rente op leningen daalt (goed voor investeerders dus goed voor aandeelhouders), rente op uw spaargeld wordt echter onbestaande. Sparen? Neen, men wil dat u belegt, op de beurs...goed voor ... jawel, aandeelhouder Vroeger compenseerde men een stukje van die inflatie door de index maar die is onbetaalbaar geworden. In ruil voor dit alles gaan ze natuurlijk jobs creëren. Afwachten. Als er nu iemand depressief geworden is...gewoon naar buiten kijken, vandaag schijnt de zon

                        Comment


                        • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                          Het eerste tripje zit er op. 4 dagen Tromso verleden weekend. Weinig zonneactiviteit, veel bewolking, regen/sneeuw/stormwind. Twee avonden een beetje noorderlicht gezien. We zullen nog eens terug moeten.
                          Er zit nog een weekend Frankfurt aan te komen, nog nooit geweest dus een ontdekking. Hoofdmoot is wel een luchtvaartevent op FRA.
                          Zomervakantie zal niet in "onze" zomer zijn maar krijgt toch al vorm.
                          Hopelijk gaat de € niet veel meer naar beneden of we moeten onze plannen nog wijzigen. Tegenover andere munten lijkt het momenteel nog mee te vallen op langere termijn in tegenstelling tot €/US$.
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

                          Comment


                          • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                            In april met de madam naar Lanzarote...
                            En in juni met de motor (samen met een maat, dus 2 motoren) een rondrit door Schotland.
                            Ik verwacht er veel van (vooral van de laatste )

                            @Djienbe: als je er al 5 keer geweest bent, denk ik dat jij veel meer tips kan geven dan wij.
                            Wij trekken ook door Cairgorms, via de A93 en B976/B9077.
                            Welk van deze kastelen zou het meest de moeite zijn: Drum Castle, Balmoral Castle of Braemar Castle?
                            Last edited by Hagartje; 17 maart 2015, 22:04.
                            Nikon Df

                            Comment


                            • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                              Oorspronkelijk geplaatst door TDP Bekijk bericht
                              In augustus een paar dagen Helsinki.
                              Toevallig geen foto's om te posten?

                              Altijd benieuwd naar Helsinki foto's

                              Comment


                              • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                                Er zit nog een weekend Frankfurt aan te komen, nog nooit geweest dus een ontdekking.
                                Frankfurt altijd een aanrader. In mijn ogen een van de leukste/mooiste steden in de categorie "dichtbij".
                                Enige wat er voor mij ontbreekt om het evenwicht helemaal top te maken zijn heuvels/bergen en zee. Gelukkig ligt het aan een rivier.

                                Ik hou er altijd mijn tussenstop voor een nacht wanneer ik op doorreis naar Oostenrijk ben, of die richting.

                                Wanneer het mooi weer is is er meestal wel een festiviteit te doen in het historische centrum.

                                Comment

                                Working...
                                X