Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

    wij gaan eerst naar Hong Kong dan:
    Beijing, Pingyao, Taiyuan, Xi'An, Chengdu, Lijang, Kunming, Guilan, Yangshuo, Guilin, Shenzhen, Hong Kong

    Comment


    • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

      Vorig jaar gingen we sparen voor een nieuwe auto. Die is ondertussen 14 jaar oud met 310000 km op de teller. Zo'n klein Cliotje vol met blutsen.
      Maar vorig jaar toch weer 4x (ongepland) op reis geweest DUS ... dit jaar gaan we sparen voor een nieuwe auto
      Liefst een minibus ... om mee op reis te kunnen

      Comment


      • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

        Wij gaan hier een paar dagen naar Oostenrijk en van daar verder naar Kroatie. Enkele meerdaagse trips met de motor staan ook nog op de planning (Friesland, Vogezen, Zwarte Woud en de Moeselstreek).
        CANON EOS 60D
        Flickr

        Comment


        • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Tsja meningen verschillen hé.
          Alleen is voor de één heerlijk, voor de ander is dit zielig .
          Het is maar hoe je het bekijkt.
          wat me is opgevallen, is dat als ik alleen op reis ga, meer mensen leer kennen, dan een heel jaar wonend in Antwerpen.
          hangt natuurlijk af van jezelf.
          mensen die per 2 reizen zijn meer op zichzelf, behalve oudere trekkers, die zijn ook bereid voor een gesprek. de andere die ook alleen reizen groeten me altijd :-)

          Comment


          • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

            Oorspronkelijk geplaatst door zebraaa Bekijk bericht
            wat me is opgevallen, is dat als ik alleen op reis ga, meer mensen leer kennen, dan een heel jaar wonend in Antwerpen.
            hangt natuurlijk af van jezelf.
            mensen die per 2 reizen zijn meer op zichzelf, behalve oudere trekkers, die zijn ook bereid voor een gesprek. de andere die ook alleen reizen groeten me altijd :-)
            Zoals ik schreef, "het is maar hoe je het bekijkt"...

            Comment


            • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

              Wij trekken nog eens naar Schotland. Da's daarmee deze keer als de 5e. Dit jaar wordt het Shetlands en nog een weekje in de Cairngorms.

              Leuke tips of ervaringen steeds welkom.

              Djienbe

              Comment


              • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                Zoals elk jaar sinds ik met pensioen ben terug naar Newfoundland (Canada) voor de hele zomer (4 maanden), dus dit jaar voor de zesde keer op rij.

                Comment


                • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                  Dit jaar met de motoren op de aanhanger naar Axat, is dicht bij Quillan, een 60tal km onder Carcassonne. Kunnen we alle kanten uit, richting binnenland, richting Pyreneeën, richting kust ...

                  In mei een lang weekend tripke met de motoren naar de Duits Vulkaaneifel waarschijnlijk. In maart weekendje Valkenburg (met dagje Maastricht).
                  En hopelijks komen er nog een paar weekendje bij.
                  Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                  Comment


                  • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nickel Bekijk bericht
                    Dit jaar met de motoren op de aanhanger naar Axat, is dicht bij Quillan, een 60tal km onder Carcassonne. Kunnen we alle kanten uit, richting binnenland, richting Pyreneeën, richting kust ...

                    In mei een lang weekend tripke met de motoren naar de Duits Vulkaaneifel waarschijnlijk. In maart weekendje Valkenburg (met dagje Maastricht).
                    En hopelijks komen er nog een paar weekendje bij.
                    Ha! Niet ver bij mij vandaan. Axat is maar 15 rijden. Veel plezier daar!
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment


                    • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                      Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                      Ha! Niet ver bij mij vandaan. Axat is maar 15 rijden. Veel plezier daar!
                      Dank je, mooie streek dat je woont, beetje jaloers
                      Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                      Comment


                      • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                        In April een tussendoortje naar Italie, en van de zomer met de auto roadtrippen door denemarken en zweden. Mss door naar Noorwegen, moet ik daar zien
                        Life through a lens..

                        Comment


                        • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                          Wij naar de ardeche, anonnay.
                          Mooie plekjes daar en in de geburen altijd welkom he
                          Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                          https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                          Comment


                          • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                            Geluk ! Mag 2 kaar naar Kenya 1x met 2 vogelaars die me gevraagd hebben te gidsen van 16 tot 27 april en dan eind Juni de gewoonlijke 2 maanden met familie.
                            Er zijn 2 lege bedden in het huurhuis in april, dus mocht er iemand mee willen ? Welkom
                            Panasonic FZ72
                            Have a nice day.
                            RiNique

                            Comment


                            • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                              Wij gaan in mei naar IJsland. Westen, zuiden en oosten voor 14 dagen

                              Comment


                              • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                                Wij gaan dit jaar naar Normandië waar o.a. een bezoek aan Rouen, de Mont Saint-Michel, Bayeux en de landingsstranden op het programma staan. Als iemand tips heeft voor mooie fotolocaties dan mag je die altijd doorgeven want het is de eerste keer dat we Normandië bezoeken.
                                Yago's Photo Corner
                                http://yagosphotocorner.blogspot.be

                                Comment

                                Working...
                                X