Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hallo,
weet er soms iemand een mooie locatie in de buur van Lokeren/ Oost-Vlaanderen ? Ik zal deze in het achterhoofd houden voor later, urbexfotografie spreekt me nml heel erg aan maar ik wat tot 'tot de tijd rijp' is.
@PaulM: Qua regels en normen ben ik het volledig met je eens, zo min mogelijk aanraken en alles in eer houden. 't Is dus niet dat ik een of andere vandaal ben.
Mvg, Eline
Ik zou graag een locatie in ruil geven maar helaas is de enige die ik ken de oude haarsnijderijfabriek (met enkele leegstaande huisjes) in Lokeren waar het detijds zo befaamt om was, maar, deze zijn -spijtig genoeg- enkele maanden geleden met de grond gelijkgemaakt.
Mvg
Hallo,
weet er soms iemand een mooie locatie in de buur van Lokeren/ Oost-Vlaanderen ? Ik zal deze in het achterhoofd houden voor later, urbexfotografie spreekt me nml heel erg aan maar ik wat tot 'tot de tijd rijp' is.
@PaulM: Qua regels en normen ben ik het volledig met je eens, zo min mogelijk aanraken en alles in eer houden. 't Is dus niet dat ik een of andere vandaal ben.
Ik weet niet welke regels PaulM je gegeven heeft, maar degene die ik je wil geven is om NOOIT alleen te gaan. Zoek een "partner in crime" zodat je altijd iemand hebt die bij gevaar of problemen toch nog hulpdiensten kan waarschuwen.
Ik zou graag een locatie in ruil geven maar helaas is de enige die ik ken de oude haarsnijderijfabriek (met enkele leegstaande huisjes) in Lokeren waar het detijds zo befaamt om was, maar, deze zijn -spijtig genoeg- enkele maanden geleden met de grond gelijkgemaakt.
Mvg
Is dat Hoedhaar die je bedoelt ?
Probleem hier is dat ik alle pinnetjes van bezochte locaties er af heb gegooid om het overzichtelijk te houden op GE.
De locaties heb ik nog maar alleen als naam en dus heb ik geen link meer naar de plaats, toch niet van de meesten.
Deze waar ik wel zicht op heb zijn diegene die ik zelf niet heb bezocht en dus ook niet op de hoogte ben van de huidige status.
die snijderijen hoed haar en zotte anna liggen toch al eventjes plat...
kheb wel een paar daar in de buurt die ik wil geven...
villa SS en villa 19
als je interesse hebt PM me
die snijderijen hoed haar en zotte anna liggen toch al eventjes plat...
kheb wel een paar daar in de buurt die ik wil geven...
villa SS en villa 19
als je interesse hebt PM me
Niet geweest maar ik heb ze wel liggen denk ik.
Toch bedankt voor het aanbod. Ken je de huidige staat ?
Comment