Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbexlocaties uitwisselen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Urbexlocaties uitwisselen

    Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
    Bedankt zal ik zeker eens achter zoeken indien meer tijd!
    Gr,
    Niels
    Ik ben geen ubexer, het interessert me dus in feite niet, maar ik zie in HLN dat het in Luik is.
    Maar wellicht hadden jullie dit ook reeds gevonden.
    Maar ene Richard Huntjens is jullie echter reeds voor geweest .



    Groetjes

    Comment


    • #62
      Re: Urbexlocaties uitwisselen

      Maar Luik en Charleroi zijn GROOT hé

      Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
      Die bussen staan in Luik of Charleroi.

      Comment


      • #63
        Re: Urbexlocaties uitwisselen

        Ik ben er vrij van overtuigd dat het momenteel al helemaal naar de vaantjes IS!

        Alles wordt nu toch ook leeggeplunderd of volgespoten met graffiti! (niks nieuws)

        Dingen worden van plaats veranderd omdat de compositie dan beter is???

        Niks nieuws onder de zon eigenlijk en het zijn zeker niet die Oost-Europeanen...


        Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
        Hoop maar dat dit een grap is? Anders is het helemaal naar de vaantjes. Zien we binnenkort de Oost- Europeanen met hun camioneke alles leegplunderen of staat alles binnen de kortsmogelijke tijd vol met graffiti...

        Comment


        • #64
          Re: Urbexlocaties uitwisselen

          Voila, een niet urbexer met "inzicht"!!! en wetende hoe hij Mr. Google moet gebruiken!

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Ik ben geen ubexer, het interessert me dus in feite niet, maar ik zie in HLN dat het in Luik is.
          Maar wellicht hadden jullie dit ook reeds gevonden.
          Maar ene Richard Huntjens is jullie echter reeds voor geweest .



          Groetjes
          Last edited by Porkypig2011; 3 september 2013, 23:00.

          Comment


          • #65
            Re: Urbexlocaties uitwisselen

            Oorspronkelijk geplaatst door Porkypig2011 Bekijk bericht
            Voila, een niet urbexer met "inzicht"!!! en wetende hoe hij Mr. Google moet gebruiken!
            Deze keer niet via Mr. Google, maar wel heel toevallig.
            Ik keek even naar de app van HLN op mijn smartdinges en het stond helemaal bovenaan de pagina, en omdat ik dit topic gelezen had.......
            Misschien is het hier wel : in Luik ligt 2,5 kilometer metrotunnel onder de Quai Saint-Léonard voor een nooit gebouwde metrolijn .
            Groetjes
            Last edited by Guest17; 4 september 2013, 02:24.

            Comment


            • #66
              Re: Urbexlocaties uitwisselen

              In alle steden in België liggen kilometers ongebruikte metrotunnels. In Brussel zijn zelfs tunnels waaronder nog een ongebruikte ligt. Voor Antwerpen moet je de urbexfoto's maar eens raadplegen.

              Comment


              • #67
                Re: Urbexlocaties uitwisselen

                Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
                In alle steden in België liggen kilometers ongebruikte metrotunnels. In Brussel zijn zelfs tunnels waaronder nog een ongebruikte ligt. Voor Antwerpen moet je de urbexfoto's maar eens raadplegen.
                Yep, maar het ging hier over deze die volgestouwd is met bussen in Luik.
                En in Luik ligt er maar ééntje dat niet in gebruik is, en waarschijnlijk nooit zal gebruikt worden (?).
                Groetjes

                Comment


                • #68
                  Re: Urbexlocaties uitwisselen

                  Bedankt iedereen voor de inbreng.
                  Best wel niet te veel in detail treden ivm de locatie en dergelijke want er zijn nog altijd mensen die gewoon hier eens komen kijken en nog geen enkel bericht ofzo gepost hebben op dit forum.
                  Ik denk dat er al genoeg mensen al op zoek zijn gegaan naar de tunnel. Eveneens mensen zonder de bedoeling tot fotograferen...
                  Lang zal het niet duren vrees ik...
                  - Photography made me look at things differently -

                  Comment


                  • #69
                    Re: Urbexlocaties uitwisselen

                    Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
                    Bedankt iedereen voor de inbreng.
                    Best wel niet te veel in detail treden ivm de locatie en dergelijke want er zijn nog altijd mensen die gewoon hier eens komen kijken en nog geen enkel bericht ofzo gepost hebben op dit forum.
                    Ik denk dat er al genoeg mensen al op zoek zijn gegaan naar de tunnel. Eveneens mensen zonder de bedoeling tot fotograferen...
                    Lang zal het niet duren vrees ik...
                    Als je mij bedoelt, dan ben je verkeerd. Ik heb hier inderdaad nog maar zelden of nooit een urbex foto gepost.
                    Gewoon omdat urbex me helemaal niet interesseert, tenzij het, zonder dat ik het zelf wil plots voor mijn neus opduikt. Dan durf ik wel eens een fotooke nemen.
                    Ik heb het hier reeds geschreven, dat ik er in oktober, na onze vakantie, een paar zal plaatsen, maar denk dan maar niet dat ik dan de urbextoer op ga...... van zijn leven niet .
                    Als ik een locatie per toeval vind, dan mag je daar nog 100 andere tegenover stellen, nooit of te nimmer zal ik iets doorgeven aan anderen.
                    Alleen hier aan zie je dat ik geen urbexer ben hé .
                    Groetjes

                    Comment


                    • #70
                      Re: Urbexlocaties uitwisselen

                      mensen ik ga mij volgend weekend eens amuseren in de tunnel in luik waar de bussen staan se
                      photography isn't about capturing a moment forever because pictures fade with time. photography is about seeing all the little things in life and showing others

                      Comment


                      • #71
                        Re: Urbexlocaties uitwisselen

                        Groot gelijk, de deur staat daar gewoon open

                        Comment


                        • #72
                          Re: Urbexlocaties uitwisselen

                          Het is niet moeilijk om er binnen te geraken, al hangt er momenteel wel een slotje op geloof ik
                          Life through a lens..

                          Comment


                          • #73
                            Re: Urbexlocaties uitwisselen

                            Ah wat, dat knippen we toch gewoon door.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Urbexlocaties uitwisselen

                              Ik ga mee, zal men snijbrander mee nemen maakt het net wat gemakkelijker...
                              http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

                              Comment


                              • #75
                                Re: Urbexlocaties uitwisselen

                                Ik durfde het niet te suggereren
                                Met nog een tweetal thermische lansen aan te schaffen ben je goed uitgerust om ook de aanwezige brandkasten aan te pakken.
                                Urbex op zijn best

                                (Toch in de ogen van sommigen)

                                Comment

                                Working...
                                X