Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbexlocaties uitwisselen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Urbexlocaties uitwisselen

    Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
    En dit draagt bij tot welke nuttige reactie?
    je vraagt iets historisch zoals CdC of moest het ook verlaten zijn?
    mja, sorry voor mij sarcasme...

    OT: in ieder geval als je een beetje research en een goede dosis gezond verstand, kom je veel dingen dingen online tegen.
    protip:
    -bekijk zoveel mogelijk reeksen van een bepaalde locatie. niet iedere fotograaf is even voorzichtig. En laten op die manier onvrijwillig tips achter...
    -Wat ook typisch is bij 1 bekende urbexlocatie zijn er meestal 3 minder bekende locatie's in de buurt.
    Als wij op pad gaan zitten we heel de tijd rond te kijken als we ergens naartoe rijden...
    -volg urbexers via sociale media, de meeste staan te trappelen om direct een foto te posten of te instagrammen
    als ze dan een bekende locatie doen en ze posten kort daarna een nieuwe foto van iets ongekend, dan kan je al vrij zeker zijn dat die onbekende in de buurt is van die bekende...
    Op die manier kom je soms mooie nog niet ondekte pareltjes tegen
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #47
      Re: Urbexlocaties uitwisselen

      je hoeft mij geen tips te geven om locaties te zoeken, ik heb er genoeg in mn earth staan
      ik zie niet in wat er fout is aan mijn vraag? het is hier locaties uitwisselen? ik stel mijn vraag als iemand toevallig nog iets weet in die aard.. uiteraard dat ik het een en ander te ruil heb.. ik zou zeggen paul, lees eens tegoei voor je reageert

      Beetje vreemd, topics openen en dan mag er niet in gereageerd worden of is het op bd enkel te doen om zoveel mogelijk posts te hebben dat je niet afgezeikt word?
      Life through a lens..

      Comment


      • #48
        Re: Urbexlocaties uitwisselen

        Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
        je hoeft mij geen tips te geven om locaties te zoeken, ik heb er genoeg in mn earth staan
        ik zie niet in wat er fout is aan mijn vraag? het is hier locaties uitwisselen? ik stel mijn vraag als iemand toevallig nog iets weet in die aard.. uiteraard dat ik het een en ander te ruil heb.. ik zou zeggen paul, lees eens tegoei voor je reageert

        Beetje vreemd, topics openen en dan mag er niet in gereageerd worden of is het op bd enkel te doen om zoveel mogelijk posts te hebben dat je niet afgezeikt word?
        Hoe kan iemand ruiken dat jij wilt ruilen?
        Hoe kan iemand weten dat jij andere locaties al hebt?

        Ik zou zeggen, plaats een volledig bericht, dan krijg je waarschijnlijk nuttigere reacties
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #49
          Re: Urbexlocaties uitwisselen

          Ik heb een 'toplocatie', in mijn ogen toch, waar volgens mij nog geen enkele BDer binnen geweest is.
          Puur per toeval ontdekt, want ik ben helemaal geen urbexer.
          Dan heb ik er nog een tweede, maar die is meer interessant voor de graffiti.
          Ik plaats van beide een foto, ik denk begin oktober. Ben benieuwd of er zijn die het gaan kennen.
          Enne het is niet mijn bedoeling om te wisselen om andere locaties te bekomen, want nogmaals, ik ben geen urbexer.......met uitzondering wanneer de situatie zich zomaar voordoet .
          Groetjes
          Last edited by Guest17; 30 augustus 2013, 09:49.

          Comment


          • #50
            Re: Urbexlocaties uitwisselen

            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Hoe kan iemand ruiken dat jij wilt ruilen?
            Hoe kan iemand weten dat jij andere locaties al hebt?

            Ik zou zeggen, plaats een volledig bericht, dan krijg je waarschijnlijk nuttigere reacties
            Meestal volg ik Koen maar beide partijen hebben hier wel een punt. Ik kan alleen maar zeggen dat ik in het verleden teveel ontgoochelingen heb opgelopen bij het geven van locaties en dat ik daarom de reactie van Appelboom en Koeno best begrijp.
            Met azijn vang je geen vliegen. Bij Appelboom kan ik zien dat hij al behoorlijk door de wol geverfd is. Bij jou kan ik dat niet nagaan Kevin, dan moet je me niet verwijten dat ik niet lees (nou ja, verwijten is eigenlijk het woord niet )
            @Kevin, maar zoals je de vraag stelt gaan bij menigeen uit het milieu de haren overeind staan, dat is absoluut geen verwijt maar op die manier werkt het echt niet.
            Paranoia ? Misschien, maar toch denk ik dat ik daar weinig last van heb. Ik ken hier toch ondertussen toch al een aantal mensen die dat ongetwijfeld zullen willen beamen maar tot daar, ik verwijt je ook niks. Waarom zou ik, de vraag past in het topic. Na wat over-en weer gemail en persoonlijk contact zijn er ook hier een aantal mensen voor wie ik niet veel geheimen meer heb maar ik heb de nodige scheldpartijen bij een negatieve reactie van mijn kant nog te vers in mijn geheugen, nietwaar Ilse M*****ps ?. Er zijn er hier die zelfs niet terugschrikken om mensen te ambeteren op hun werk, vraag maar eens aan Ruben (Mofopictures) die ook wie het is en die me dan nadien triomfantelijk berichten sturen die letterlijk stellen : "zie je ik krijg toch altijd gelijk", me vervolgens nog een anonieme halfgare bedreiging stuurt op mijn private email terwijl hij zelf een nietszeggende Gmail account heeft aangemaakt. Ik wil je absoluut niet in het licht plaatsen van dit walgelijk individu en ik ga er verder niet op in maar je moet kunnen begrijpen dat ik het ook op een bepaald moment moe word.
            Je moet toch je reactie #41 zelf toch eens herlezen en zien in het licht van#47 waarin je zegt dat je geen tips nodig hebt. Jamaar wat willen we dan ?
            Het is idd niet de bedoeling om zoveel mogelijk posts te hebben op BD teneinde niet afgezeikt te worden, dit is hier de cultuur niet (met nogmaals dank aan het moderatie-team).

            Is het ergens niet normaal dat de vragende partij eerst uit zijn schelp komt ?

            PaulM

            Comment


            • #51
              Re: Urbexlocaties uitwisselen

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Meestal volg ik Koen maar beide partijen hebben hier wel een punt. Ik kan alleen maar zeggen dat ik in het verleden teveel ontgoochelingen heb opgelopen bij het geven van locaties en dat ik daarom de reactie van Appelboom en Koeno best begrijp.
              Met azijn vang je geen vliegen. Bij Appelboom kan ik zien dat hij al behoorlijk door de wol geverfd is. Bij jou kan ik dat niet nagaan Kevin, dan moet je me niet verwijten dat ik niet lees (nou ja, verwijten is eigenlijk het woord niet )
              @Kevin, maar zoals je de vraag stelt gaan bij menigeen uit het milieu de haren overeind staan, dat is absoluut geen verwijt maar op die manier werkt het echt niet.
              Paranoia ? Misschien, maar toch denk ik dat ik daar weinig last van heb. Ik ken hier toch ondertussen toch al een aantal mensen die dat ongetwijfeld zullen willen beamen maar tot daar, ik verwijt je ook niks. Waarom zou ik, de vraag past in het topic. Na wat over-en weer gemail en persoonlijk contact zijn er ook hier een aantal mensen voor wie ik niet veel geheimen meer heb maar ik heb de nodige scheldpartijen bij een negatieve reactie van mijn kant nog te vers in mijn geheugen, nietwaar Ilse M*****ps ?. Er zijn er hier die zelfs niet terugschrikken om mensen te ambeteren op hun werk, vraag maar eens aan Ruben (Mofopictures) die ook wie het is en die me dan nadien triomfantelijk berichten sturen die letterlijk stellen : "zie je ik krijg toch altijd gelijk", me vervolgens nog een anonieme halfgare bedreiging stuurt op mijn private email terwijl hij zelf een nietszeggende Gmail account heeft aangemaakt. Ik wil je absoluut niet in het licht plaatsen van dit walgelijk individu en ik ga er verder niet op in maar je moet kunnen begrijpen dat ik het ook op een bepaald moment moe word.
              Je moet toch je reactie #41 zelf toch eens herlezen en zien in het licht van#47 waarin je zegt dat je geen tips nodig hebt. Jamaar wat willen we dan ?
              Het is idd niet de bedoeling om zoveel mogelijk posts te hebben op BD teneinde niet afgezeikt te worden, dit is hier de cultuur niet (met nogmaals dank aan het moderatie-team).

              Is het ergens niet normaal dat de vragende partij eerst uit zijn schelp komt ?

              PaulM
              Kevin vraagt gewoon of er mensen zijn die een locatie kunnen aanbieden die de moeite waard is. Dan kan hij een evenwaardig tegenvoorstel geven. Zo moeilijk is het niet hoor.
              Ik wil met iedereen even goede vrienden blijven, dus zie dit niet als een 'aanval' op jou, maar het heeft ook geen zin om in elke urbextopic hetzelfde verhaal te schrijven.
              De topic gaat nog altijd over urbexlocaties uitwisselen en dit is wat hij naar vraagt.
              P.S: Al deze locaties die ik heb heeft hij (zo goed als ) ook, ik ga altijd samen met hem op urbex
              Gr,
              Niels
              - Photography made me look at things differently -

              Comment


              • #52
                Re: Urbexlocaties uitwisselen

                Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
                Kevin vraagt gewoon of er mensen zijn die een locatie kunnen aanbieden die de moeite waard is. Dan kan hij een evenwaardig tegenvoorstel geven. Zo moeilijk is het niet hoor.
                Ik wil met iedereen even goede vrienden blijven, dus zie dit niet als een 'aanval' op jou, maar het heeft ook geen zin om in elke urbextopic hetzelfde verhaal te schrijven.
                De topic gaat nog altijd over urbexlocaties uitwisselen en dit is wat hij naar vraagt.
                P.S: Al deze locaties die ik heb heeft hij (zo goed als ) ook, ik ga altijd samen met hem op urbex
                Gr,
                Niels
                OK Niels, ik voel me zeker niet aangevallen en ik heb niet het gevoel of de bedoeling dat ik iemand aanval/aanviel maar wat is nu in feite je punt ?
                Ik heb zeker geen slecht gevoel bij dit topic maar ik wil toch even mezelf citeren :

                Is het ergens niet normaal dat de vragende partij eerst uit zijn schelp komt ?

                Wat ik wil zeggen : ik heb wel erg veel locaties maar nog altijd geen glazen bol.
                Allee, je moet begrijpen dat ik geen exclusieve locaties ga vrij geven aan de eerste de beste om dan te moeten constateren dat ik alle andere locaties reeds heb, dat is toch niet teveel gevraagd ?
                Je hebt me in #51 geciteerd, maar heb je het ook doorgelezen ? Ik twijfel niet aan jullie goede bedoelingen maar na reacties van oa ene Ilse Moeskops, Diego19** (ik moest "oppassen" zei hij ) en nog wat andere die ik me momenteel niet herinner heb ik niet veel zin om nog verder op deze discussie in te gaan.
                Ik begrijp je standpunt, probeer ook eens het mijne te begrijpen.

                Laten we het hier bij ?

                Mvg

                PaulM

                Comment


                • #53
                  Re: Urbexlocaties uitwisselen

                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  OK Niels, ik voel me zeker niet aangevallen en ik heb niet het gevoel of de bedoeling dat ik iemand aanval/aanviel maar wat is nu in feite je punt ?
                  Ik heb zeker geen slecht gevoel bij dit topic maar ik wil toch even mezelf citeren :

                  Is het ergens niet normaal dat de vragende partij eerst uit zijn schelp komt ?

                  Wat ik wil zeggen : ik heb wel erg veel locaties maar nog altijd geen glazen bol.
                  Allee, je moet begrijpen dat ik geen exclusieve locaties ga vrij geven aan de eerste de beste om dan te moeten constateren dat ik alle andere locaties reeds heb, dat is toch niet teveel gevraagd ?
                  Je hebt me in #51 geciteerd, maar heb je het ook doorgelezen ? Ik twijfel niet aan jullie goede bedoelingen maar na reacties van oa ene Ilse Moeskops, Diego19** (ik moest "oppassen" zei hij ) en nog wat andere die ik me momenteel niet herinner heb ik niet veel zin om nog verder op deze discussie in te gaan.
                  Ik begrijp je standpunt, probeer ook eens het mijne te begrijpen.

                  Laten we het hier bij ?

                  Mvg

                  PaulM
                  Je hebt gelijk hoor na de verduidelijking. Hij had misschien wel niet direct een locatie op het oog. Maar dit was inderdaad nogal een vage vraag moet ik toegeven
                  Oke dat we het hier bij laten
                  Gr,
                  Niels
                  - Photography made me look at things differently -

                  Comment


                  • #54
                    Re: Urbexlocaties uitwisselen

                    OK Niels, laten we het over iets anders hebben

                    Dit zal je ongetwijfeld interesseren, en jou niet alleen denk ik.
                    Vandaag in het nieuwsblad foto's van een heleboel oude bussen ergens in een ondergrondse ruimte. Duidelijk Wallonië.
                    Ik heb even vluchtig on-line gezocht (Nieuwsblad.be) maar voorlopig de foto's niet gevonden.
                    Zou volgens de fotograaf zeer exclusief moeten zijn....
                    Ik viel in alle geval uit de lucht, ik heb ze ook nergens zien passeren.
                    Ik heb wel een donkerbruin vermoeden.
                    @urbexconfraters op BD : aan welke stad in Wallonië denken jullie ? Laat ons voor de verandering eens de krachten bundelen

                    Gr

                    Paul

                    Comment


                    • #55
                      Re: Urbexlocaties uitwisselen

                      ik ga hier nietmeer teveel op reageren. Zo ver ik kan lezen gaat het hier om locaties uit te wisselen, wat wil zeggen dat ik er ook geef als ik er vraag. Ik heb een goed gevulde earth, maar zoals er zovele hier kan ik ook niet alles hebben. Er zullen nog prachtlocaties zijn waar ik nog niet eens weet van heb.. anyway, als je er geen hebt of weet, reageer dan gewoon niet. en degene die er wel een had en wou uit wisselen had mij wel een pm gestuurd.. onnuttige replies heb ik niets aan, en bezorgt jou alleen maar extra posts

                      anyway2.. de onafgewerkte metrolijn heb ik ook. moest er iemand die willen uit wisselen tegen een deftige locatie, pm me dan maar
                      Life through a lens..

                      Comment


                      • #56
                        Re: Urbexlocaties uitwisselen

                        Kevin, ik dacht met mijn reactie #54 juist een positieve inbreng aan te leveren.
                        Niet dus.

                        Bij deze is dit mijn laatste reactie geweest op urbex-vragen.
                        Wie me hier kent, kent me vrij goed en weet me te contacteren en zal weten dat ik àlle PM's beantwoord naar godsvrucht en vermogen.
                        Sorry voor alle anderen maar dit is mijn laatste urbex-post hier, ik ben het allemaal grondig moe. De manier waarop dingen uit hun context worden gerukt, het hoeft voor mij echt niet meer.
                        Ook PM's blijven voortaan onbeantwoord.
                        En nog wat : ik heb de gewoonte om nooit op een genomen besluit terug te keren, je maakt daar trouwens alleen maar jezelf belachelijk mee.

                        Exit UrbexBD

                        PaulM

                        Comment


                        • #57
                          Re: Urbexlocaties uitwisselen

                          Nieuw bij de betere boekhandel!!!

                          Comment


                          • #58
                            Re: Urbexlocaties uitwisselen

                            Die bussen staan in Luik of Charleroi.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Urbexlocaties uitwisselen

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              OK Niels, laten we het over iets anders hebben

                              Dit zal je ongetwijfeld interesseren, en jou niet alleen denk ik.
                              Vandaag in het nieuwsblad foto's van een heleboel oude bussen ergens in een ondergrondse ruimte. Duidelijk Wallonië.
                              Ik heb even vluchtig on-line gezocht (Nieuwsblad.be) maar voorlopig de foto's niet gevonden.
                              Zou volgens de fotograaf zeer exclusief moeten zijn....
                              Ik viel in alle geval uit de lucht, ik heb ze ook nergens zien passeren.
                              Ik heb wel een donkerbruin vermoeden.
                              @urbexconfraters op BD : aan welke stad in Wallonië denken jullie ? Laat ons voor de verandering eens de krachten bundelen

                              Gr

                              Paul
                              Bedankt zal ik zeker eens achter zoeken indien meer tijd!
                              Gr,
                              Niels
                              - Photography made me look at things differently -

                              Comment


                              • #60
                                Re: Urbexlocaties uitwisselen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Porkypig2011 Bekijk bericht
                                Nieuw bij de betere boekhandel!!!

                                Hoop maar dat dit een grap is? Anders is het helemaal naar de vaantjes. Zien we binnenkort de Oost- Europeanen met hun camioneke alles leegplunderen of staat alles binnen de kortsmogelijke tijd vol met graffiti...
                                - Photography made me look at things differently -

                                Comment

                                Working...
                                X