Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powerplant IM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Powerplant IM

Is er iemand die me iets meer info kan geven over hoe ik hier binnen geraak?
    Wil het dit weekend wel eens proberen.
    Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeanj Bekijk bericht
      Is er iemand die me iets meer info kan geven over hoe ik hier binnen geraak?
      Wil het dit weekend wel eens proberen.
      Bedankt!
      Volgens mijn info mag je het vergeten. Ik zou voor de koeltoren kiezen, ook niet slecht hoor.
      Maar ook niet gemakkelijk. Naar boven toe zelfs duizelingwekkend. Ik had geen statief en heb me dus wel moeten neerzetten voor deze foto.

Comment

Ik moet morgen voor men werk naar charleroi...ga een poging doen voor de koeltoren...en indien success ook de powerplant zelf!

Comment

Hoe is de situatie nu?
          Kom je er nog makkelijk binnen?
          Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

Comment

Die zou ondertussen wel al weg moeten zijn volgens deze: http://anonymousdecay.com/?page_id=1713 (nummertje 278)
            Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
            Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
            Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

Comment

Ze IS weg !

Comment

Ik wou komend weekend foto's gaan nemen.

Is de koeltoren weg????

Pas nog toffe reportage over op Urbex TV België gezien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dandabe Bekijk bericht
                  Ik wou komend weekend foto's gaan nemen.

Is de koeltoren weg????

Pas nog toffe reportage over op Urbex TV België gezien
                  urbextv en tof....
                  Zeldzame combo
                  þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                  Freelance bedrijfsfotograaf
                  klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

Afgelopen weekend bezocht.

Fantastische locatie, zeer toegankelijk.

De elektriciteitscentrale is nog niet afgebroken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dandabe Bekijk bericht
                      Afgelopen weekend bezocht.

Fantastische locatie, zeer toegankelijk.

De elektriciteitscentrale is nog niet afgebroken.
                      Huh ???? Ik was er twee jaar geleden en ze waren al bezig met de afbraak. Beseffende hoe snel het kan gaan met zwaar materiaal dacht ik .....
                      ECVB lag op een goed jaar compleet tegen de grond en was veel groter dan deze.
                      Zal me leren om goedgelovig te zijn :-)

Ben daar gepakt door La Police in pure Miami Vice stijl, piepende banden, sirenes en kogelvrije vesten incluis.
                      Ze hebben echter een klein foutje gemaakt, ze dachten dat we probeerden binnen te komen maar wij kwamen net buiten en waren bezig met de ketting die de slimmerik van dienst over de spijlen van het hek had gelegd terug te leggen :-)

In feite zouden we eens moeten overwegen om een compilatie te maken van verhalen en dat vervolgens uit te geven :-)

Het max wat ze ooit voor mij hebben opgetrommeld waren 2 combi's en een gewone politiewagen, we waren net geen 5 min buiten en de fotospullen zaten al in de koffer. Het was toen erg warm en we waren nog net iets aan het drinken alvorens te vertrekken. Ik heb het toen verstandig gevonden om geen foto's te nemen van de machtsontplooiing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                        urbextv en tof....
                        Zeldzame combo
                        Hahaha !!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                          Huh ???? Ik was er twee jaar geleden en ze waren al bezig met de afbraak. Beseffende hoe snel het kan gaan met zwaar materiaal dacht ik .....
                          ECVB lag op een goed jaar compleet tegen de grond en was veel groter dan deze.
                          Zal me leren om goedgelovig te zijn :-)

Ben daar gepakt door La Police in pure Miami Vice stijl, piepende banden, sirenes en kogelvrije vesten incluis.
                          Ze hebben echter een klein foutje gemaakt, ze dachten dat we probeerden binnen te komen maar wij kwamen net buiten en waren bezig met de ketting die de slimmerik van dienst over de spijlen van het hek had gelegd terug te leggen :-)

In feite zouden we eens moeten overwegen om een compilatie te maken van verhalen en dat vervolgens uit te geven :-)

Het max wat ze ooit voor mij hebben opgetrommeld waren 2 combi's en een gewone politiewagen, we waren net geen 5 min buiten en de fotospullen zaten al in de koffer. Het was toen erg warm en we waren nog net iets aan het drinken alvorens te vertrekken. Ik heb het toen verstandig gevonden om geen foto's te nemen van de machtsontplooiing.

Als je niet weet hoe het is (qua afbraak) zeg dan soms beter niks. Wie zegt zelf dat ECVB platligt. Denk dat je daar beter ook nog een keer zal gaan stoppen ipv vanalles te staan verkondigen...
                          http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

Comment

Ik passeer daar niet iedere dag.
                            Wat is jouw punt ?

Ik ben daar trouwens nog gestopt.

Van ECVB schiet er momenteel alleen de schouw en een lege doos over. De turbine is het enige dat er nog staat van machinerie, dat zal je toch moeilijk kunnen ontkennen. Bovendien kan je er onmogelijk bij.
                            Oja, ik was er twee keer in de glorietijd (ook het museum) en verleden jaar dus een derde keer, wat er nog van overschiet is compleet onherkenbaar. Ovens, turbines, drukvaten, control room, coal processing part, allemaal wég. Nu kunnen we natuurlijk een discussie houden over het woordje "plat" maar dat brengt ons geen stap verder.

Een heleboel urbexers hebben deze locatie nooit in haar volle glorie gezien, voor mij is ze nog altijd de absolute numero uno. Ik ben er ooit (met goede vriend Dama) moeten stoppen van de hoger en de kou :-)
                            ECVB toen en nu :

A gigantic powerplant, built in 1913 and abandoned in 2010. The entire location is terribly polluted with asbestos

De muziek komt uit de film Blade Runner.
                            Once upon a time urbex-eldorado, now completely empty, only the giant alternator is still there
                            Last edited by opapol; 20 maart 2016, 10:48.

Comment

Working...
                            X