Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Vandaag ff de baas opgezocht en het zal vroeger zijn.
Heb enkel vakantie,de week van 6 mei.
Ik weet niet wie zich dus nog geroepen voelt?
Ik ga niet lang wachten ivm hotelletjes.Volgens mij is deze week in Frankrijk ook een drukke.
Zij die het zien zitten gelieve iets ten laatste zaterdag iets te laten weten.
Wel rekening mee houden:Ik hou van lekker eten en drinken.
Ik ga ook een dag(of langer) echt alleen op stap.Daar wil ik niets verkeerd mee zeggen maar ik trek mij eens graag terug uit de drukte.
Dus,........
Ik hoor het wel.
mvg
Fuji XT-5,7artisans50mm,AstrHori14mm,Tamron18-300,fujinon30mm macro
schitterende maltwhisky op de kast
Vandaag ff de baas opgezocht en het zal vroeger zijn.
Heb enkel vakantie,de week van 6 mei.
Ik weet niet wie zich dus nog geroepen voelt?
Ik ga niet lang wachten ivm hotelletjes.Volgens mij is deze week in Frankrijk ook een drukke.
Zij die het zien zitten gelieve iets ten laatste zaterdag iets te laten weten.
Wel rekening mee houden:Ik hou van lekker eten en drinken.
Ik ga ook een dag(of langer) echt alleen op stap.Daar wil ik niets verkeerd mee zeggen maar ik trek mij eens graag terug uit de drukte.
Dus,........
Ik hoor het wel.
Ik bekijk het nog ff tot zondag.
Dan boek ik sowieso een hotelletje.
Planning is.
Maandag vertrekken:maandag,dinsdagavond overnachting opaalkust
Woensdag richting Etretat, en daar ook 2 dage rondhangen
Vrijdag snelste weg naar huis.
Mvg
Ik bekijk het nog ff tot zondag.
Dan boek ik sowieso een hotelletje.
Planning is.
Maandag vertrekken:maandag,dinsdagavond overnachting opaalkust
Woensdag richting Etretat, en daar ook 2 dage rondhangen
Vrijdag snelste weg naar huis.
Mvg
Als je dan ook nog vaststelt dat er een shooting day zal georganiseerd worden, dan kunnen we daaraan deelnemen natuurlijk.
Was op zoek naar topics rond de opaalkust en heb alzo deze topic ontdekt.
Er waren reeds langer plannen om eens iets te doen aan de Opaalkust met BD, blijkbaar werd er hier ook al eventjes met dat idee gespeeld .
We kunnen het idd misschien wel combineren, ik heb een verblijf geboekt van dinsdag tem zondag, je kan er mij dus de hele week wel ergens vinden.
Wat de SD betreft, het gaat om een poll, maar als ik dit hier lees en de reacties zie dan kunnen we er wel een leuke dag van maken lijkt me zo.
Grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
De beste plaatsjes? Ieder plaatsje heeft wel iets speciaals, iets eigens. Je kan overal mooie plaatjes schieten aan de Opaalkust, zolang je maar met het licht en het weer rekening houdt.
En als je de stranden optrekt ook rekening houden met de getijden natuurlijk.
De uitgestrekte velden, Cap Blanc Nez en Griz Nez, de bunkers van Wissant, het fort van Ambleteuse, ...
Ik ga altijd op zoek via Google Earth, staan heel wat foto's op om je al een idee over een plaats te geven en met wat geluk kan je streetview ook nog eens toepassen, heel handig .
Grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Bedankt voor de leuke tips.
Binnenkort hebben we enkele weken vakantie en gaan we inderdaad afhankelijk van het weer een paar dagen naar die omgeving.
Je wagen in Calais laten staan en met de ferry naar Dover is ook heel leuk.
Dover is een mooi dorp met een indrukwekkend kasteel en natuurlijk ook krijtrotsen.
Jaja,ik ben een eeuwige twijfelaar.
Ik heb een mooi aanbod ontdekt,hotel tenzuiden van de Opaalkust,maar kan daar enkel 3 nachten blijven.
Dus nog 1 nacht te zoeken.Maar nu mijn vraag.
Voor zij die het ginder kennen,kan ik mij daar 4 dagen amuseren?Ik heb de indruk dat ik het misschien allemaal snel gezien heb.Met de moto rijden blijft uitnodigen om steeds verder te gaan.
Dan nog die BD shouting day die dan net Zaterdag zou doorgaan.Donderdag is het een feestdag,misschien kan het dan?Oeps ik dring mij hiet op.
mvg
Jaja,ik ben een eeuwige twijfelaar.
Ik heb een mooi aanbod ontdekt,hotel tenzuiden van de Opaalkust,maar kan daar enkel 3 nachten blijven.
Dus nog 1 nacht te zoeken.Maar nu mijn vraag.
Voor zij die het ginder kennen,kan ik mij daar 4 dagen amuseren?Ik heb de indruk dat ik het misschien allemaal snel gezien heb.Met de moto rijden blijft uitnodigen om steeds verder te gaan.
Ik ken dat gevoel. Maar indien je je tijd neemt om foto's
te maken, om op het gemak een terrasje te doen, om er
een wandeling te maken, om open te staan voor de rijke
historie, dan kun je er rustig een dag of 5 blijven, en je
al doende amuseren.
Alles hangt natuurlijk van jezelf af en wat je verwacht...
Comment