Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine mac voor op reis?
Collapse
X
-
-
Re: Kleine mac voor op reis?
Oorspronkelijk geplaatst door daddy yo yo Bekijk berichtMisschien een domme vraag, maar je kan toch de foto's die je opgeslagen hebt op je iPad tijdens je vakantie terug thuis gekomen deze transfereren op je Mac ?Nikon D7000 *** Tokina 11-16 mm 2.8 AT-X PRO *** Nikkor 40mm f/2.8G ED AF-S DX Micro *** Nikkor AF-S 70-200mm F2.8 ED VR II Nano
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door macses Bekijk berichtheb ook de MacBook Air 11" en nog geen seconde beklaagd.
photoshop en alles draait super!Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Ik heb ondertussen al enige tijd de Ipad2 64Gb in m'n bezit
werkt perfect, ook met raw bestanden
ook al enkele geweldige apps binnen gehaald
oa van photoshop en Nik software
en alles werkt perfect
voorsorteren en basisbewerking gebeuren nu op de ipad , dat was de bedoeling er van
dat + gebruiksgemak + vele andere nuttige toepassingen betekende voor mij toch een meerwaarde tegen over een kleine laptop
voor een ander zal de weer een kleine laptop meerwaarde bieden
zo moet ieder voor zich toch een eigen keuze maken , niet ?
mvg
Rudy
Comment
-
Voor het tussentijds opslaan en bekijken van je gemaakte foto's werkt een ipad goed. Ik heb een tijdje foto's bewerkt met een macbook, maar sommige programma's zoals aperture,draaien er niet goed op, ook met een snellere processor, loopt steeds vast. Heb het over de 13inch. Ipad neem je makkelijk mee in je fototas. Macbook air geen ervaring mee.
Comment
Comment