Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aahzo ... Ja de auto is geen optie voor ons, daar we met de rugzak zullen rondtrekken.
Ik kan je wel zeggen dat m'n broer momenteel voor z'n 3de of 4de keer dit jaar naar Engeland is met z'n auto. En hij gaat ook steeds via Calais-Dover...
Deze zomer de westkust (tot in Ullapool ) en Skye gedaan ; telkens terug prachtige landschappen. Zijn met moto gegaan ,op boot Ijmuiden-Newcastle, en iedere avond in andere b&b. Geen enkele was tegengevallen maar denk dat zoiets héél persoonlijk( is volgens de eisen die men stelt).Een van de b&b's was in Laide, niet zo ver zuidelijk van Ullapool, en was goed gelegen om van daar uit wandelingen te doen langs de kust. Mijn topic "Gruinard bay"is van die streek ...
Enfin, was een prachtige reis.Zeker voor motorrijders....
WAW, ik hoop dat ik perfecte kopieën kan maken ik ga volgend jaar in september ook naar schotland.
Ik heb nog een paar vragen: de watervallen zijn die gemaakt met een lage sluiters snelheid?
En de meeren met een hoge snelheid?
Is er voor de panorama's van rotsen en bergen gebruik gemaakt van een groot hoek?
En zijn er verloop filters op de lenzen gebruikt en zo ja welke?
Veel vragen maar ik ben ook nog maar een beginner, heb wel al veel over gelezen.
Mijn toestel is een 400D mijn lenzen zijn Canon 17-85mm en een tele van Tamron 70-200 mm.
Ik wil graag tegen het voorjaar een tweede toestel bij koppen 7D en een bijkomende les van Tokina
12-24 mm.
Een reactie zou ik fijn vinden vooral over het nieuwe toestel en lens.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Groetjes,
Yoni Broeders
Comment