Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Zeg en staat er daar in Deurne op ´t vliegveld in diene grote museumachtige hangar geen oud vliegmachien? Mijn gedacht moogt ge er tenminste zo binnen en da´s toch wat anders dan u de levieten moeten laten lezen door een bende niks begrijpende flikken.
Bedoel je in het Stampe-Vertongenmuseum ? Ik ken Deurne nu niet zo goed (tijdje geleden dat ik er nog geweest ben), maar ik kan me niet meteen een museumachtige hangar voorstellen...
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Bedoel je in het Stampe-Vertongenmuseum ? Ik ken Deurne nu niet zo goed (tijdje geleden dat ik er nog geweest ben), maar ik kan me niet meteen een museumachtige hangar voorstellen...
Naam museum weet ik niet meer maar heb er eens staan fotograferen tijdens een of andere oldtimers meeting en toen hing, mijn gedacht, in die grote hangar een oud vliegtuig. ´t Stikte daar toen van de fotografen, zullen wel wat forumleden bijgezeten hebben zeker. Er zullen er hier dus maw nog wel zijn die daar iets van weten.
Vooral naartoe gaan heb ik al gezegd!
Wil je bij de flikken belanden : DOEN!
De "flikken" hadden me uitgenodigd. Voor bepaalde locatie-shoots is een goed netwerk van belang en een beetje papierwerk. Als je op deze locatie met een model wil shooten bvb. toon je best je verzekering op voorhand.
Jeps deze is zelf geen probleem voor te fotograferen langs buiten hoor die staat gwn op een parking voor als er rommelbeurzen zijn in het gebouw daarnaast dus das geen probleem om er rond te lopen dacht zelf dat ze hem trg verzet hebben weet het nimmer zeker, passeer er veel maar let er tegenwoordig nimmer op .
Ik weet er nog eentje staan ergens in de ardennen; als je die ziet vraag je jezelf echt af hoe dat die daar geraakt is
Nu hebben ze er wel een disco van gemaakt, maar ik weet niet of deze nog open is of niet.
De plaats schiet me nu niet te binnen, daar moet ik effe terug voor in m'n archief duiken.
Ik laat spoedig iets weten.
Kan iemand mij wat meer details over de precieze locatie van het vliegtuig dat zou liggen "tussen Antwerpen en Mechelen" bezorgen aub? (Zie een van bovenstaande comments).
Ik zou hier graag wat foto's gaan nemen. Vraag wel toestemming als dat nodig is .
Comment