Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gezocht: Verlaten vliegtuigen in België

Om precies te zijn, een Hawker Hunter ...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Zeg en staat er daar in Deurne op ´t vliegveld in diene grote museumachtige hangar geen oud vliegmachien? Mijn gedacht moogt ge er tenminste zo binnen en da´s toch wat anders dan u de levieten moeten laten lezen door een bende niks begrijpende flikken.

Djienbe

Comment

Bedoel je in het Stampe-Vertongenmuseum ? Ik ken Deurne nu niet zo goed (tijdje geleden dat ik er nog geweest ben), maar ik kan me niet meteen een museumachtige hangar voorstellen...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
          Bedoel je in het Stampe-Vertongenmuseum ? Ik ken Deurne nu niet zo goed (tijdje geleden dat ik er nog geweest ben), maar ik kan me niet meteen een museumachtige hangar voorstellen...
          Naam museum weet ik niet meer maar heb er eens staan fotograferen tijdens een of andere oldtimers meeting en toen hing, mijn gedacht, in die grote hangar een oud vliegtuig. ´t Stikte daar toen van de fotografen, zullen wel wat forumleden bijgezeten hebben zeker. Er zullen er hier dus maw nog wel zijn die daar iets van weten.

Djienbe

Comment

Tijdens een wandeling in zutendaal heb ik een paar vliegtuigen zien staan. In hoeverre ze beschikbaar zijn om te fotograferen weet ik niet.

50.918157,5.607396 dit zijn de coördinaten (in google ingeven)

grtz
            Nikon D90 - AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5 - 5.6G ED VR

Comment

Deze? Geschoten in 2009 maar het staat er nog. Tussen Mechelen en Antwerpen maar niet publiek bereikbaar.

5DII + glas en zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlemishDreams Bekijk bericht
                Deze? Geschoten in 2009 maar het staat er nog. Tussen Mechelen en Antwerpen maar niet publiek bereikbaar.

Vooral naartoe gaan heb ik al gezegd!
                Wil je bij de flikken belanden : DOEN!

Comment

In Borlo voor bed and breakfast pachthof staat een alouette III en een WO II tank, verkeren beide wel in goede staat ...
                  Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                  Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk bericht
                    Vooral naartoe gaan heb ik al gezegd!
                    Wil je bij de flikken belanden : DOEN!
                    De "flikken" hadden me uitgenodigd. Voor bepaalde locatie-shoots is een goed netwerk van belang en een beetje papierwerk. Als je op deze locatie met een model wil shooten bvb. toon je best je verzekering op voorhand.
                    5DII + glas en zo

Comment

in Wetteren http://g.co/maps/gqjkd
                      http://www.jonasdegent.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonasdg Bekijk bericht
                        Jeps deze is zelf geen probleem voor te fotograferen langs buiten hoor die staat gwn op een parking voor als er rommelbeurzen zijn in het gebouw daarnaast dus das geen probleem om er rond te lopen dacht zelf dat ze hem trg verzet hebben weet het nimmer zeker, passeer er veel maar let er tegenwoordig nimmer op .

grts
                        http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

Comment

Op het vliegveld van Spa staan twee straaljagers, vrij toegankelijk voor het publiek. Een RF-84 Thunderflash en een Mirage 5 als ik me niet vergis.

Comment

Ik weet er nog eentje staan ergens in de ardennen; als je die ziet vraag je jezelf echt af hoe dat die daar geraakt is
                            Nu hebben ze er wel een disco van gemaakt, maar ik weet niet of deze nog open is of niet.
                            De plaats schiet me nu niet te binnen, daar moet ik effe terug voor in m'n archief duiken.
                            Ik laat spoedig iets weten.

MVg

Comment

Onze Philippe zou er een paar staan hebben op het koningklijk domein
                              in Laeken....
                              Misschien effen bellen met Decrem hieromtrent....

prettig eindejaar !!!!!!!
                              Freedom of Speech

Comment

Kan iemand mij wat meer details over de precieze locatie van het vliegtuig dat zou liggen "tussen Antwerpen en Mechelen" bezorgen aub? (Zie een van bovenstaande comments).

Ik zou hier graag wat foto's gaan nemen. Vraag wel toestemming als dat nodig is .

Alvast bedankt!

Comment

Working...
                                X