Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Urbex Locaties

Zijn er mensen die nog wat locaties willen ruilen met mij?

Heb nog wat leuke plekjes.

Onlangs trouwens in Berlijn geweest; een waar urbex paradijs!

Comment

Zone Braams
      Powerplant IM
      Maison Dr. Pepito
      Sauna Jee
      Theatre Jeusette

zijn de locaties die ik nieuw heb gevonden ik ben altijd instaat om te ruilen en eventueel iets mee te zoeken liefst eerst in België en Nederland ik geef locaties niet zomaar weg !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Etienne112 Bekijk bericht
        Zone Braams
        Powerplant IM
        Maison Dr. Pepito
        Sauna Jee
        Theatre Jeusette

zijn de locaties die ik nieuw heb gevonden ik ben altijd instaat om te ruilen en eventueel iets mee te zoeken liefst eerst in België en Nederland ik geef locaties niet zomaar weg !
        Voor zover ik weet is de toegang tot IM onmogelijk (ik ben er in ieder geval niet binnen geraakt met dank aan een andere urbexer met een NL nummerplaat die op het domein parkeerde en de deur langs de binnenkant had gesloten om rustig te kunnen werken). Hoe stom kan iemand in feite zijn ? Maar de koeltoren is ook wel de moeite.
        Jeusette wordt in de gaten gehouden, ik had er letterlijk 5 minuten geluk, zo lang was ik buiten toen de machtsontplooiing van de flikken kwam (2 combis en een wagen). We stonden aan de overkant bij de auto nog juist wat te drinken, ik heb het niet gewaagd om er foto's van te maken Geen idee hoe we geseind geweest zijn.....

Comment

Lekker handig van hem dat hij zijn auto op het terrein heb gezet en de deur dicht had gedaan ! als ik een locatie bezoek zet ik me auto wel in de buurt maar niet op het terrein zelf !

me locatie lijstje is inmiddels weer iets groter geworden gisteren avond deze locaties gevonden

Maison Boon
          Maison Eugen
          Villa Onder ons
          Villa Albert

Comment

Enkele weken geleden zijn ben ik naar Jeusette geweest en ik ben zonder veel problemen binnen en buiten geraakt.

Maison Eugeen is momenteel een opslagruimte voor auto-onderdelen, dat mag je van je lijst schrappen.
            Villa Onder Ons was enkele weken geleden helemaal dicht geschroefd. Ze hebben ondertussen ook een poort op de oprit gezet.
            Villa Albert: De bomen rond het huis zijn al gerooid en er staat een bord in de tuin "Nieuwbouw project van appartementen"
            http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

Comment

Bedankt voor je Informatie !! ben er blij mee ! ik zelf ben ze nu aan het zoeken en ga er snel een keer naartoe naar alle locaties die ik heb ! alleen Tijd valt soms niet mee om te vinden :P ahahah voor mij lukt dat wel maar de 2 fotografen die mee willen kunnen telkens niet PFFF en ik ga niet alleen is saai en je kan bij urbex best wel een paar ogen meer gebruiken en het is veiliger !

Comment

Boon is vreselijk in scene gezet en dus niks meer voor mij.

Pfffffffffffffff
                Zielig wereldje.

Comment

Zou iemand die effectief al in powerplant XXL geweest is mij via pb eens kunnen contacteren?
                  Ik heb een praktisch vraagje.
                  I put the sexy in dyslexia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
                    Zou iemand die effectief al in powerplant XXL geweest is mij via pb eens kunnen contacteren?
                    Ik heb een praktisch vraagje.
                    Ik ben er geweest, ik stuur je wel een pb.
                    Helaas ben ik er bijna zeker van dat hij plat ligt.

Comment

Xxl ligt nog niet plat dacht ik? Heb er rond nieuwjaar geweest maar security tegen gekomen in het donker kwou nog eens een revisit plannen.

Boon is een uitdaging geworden, paar weken geleden hebben de eigenaars hun electro shock GEBRUIKT om urbexers weg te jagen!
                      http://www.facebook.com/DJ.urbex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scaniadriver_john Bekijk bericht
                        Xxl ligt nog niet plat dacht ik? Heb er rond nieuwjaar geweest maar security tegen gekomen in het donker kwou nog eens een revisit plannen.

Boon is een uitdaging geworden, paar weken geleden hebben de eigenaars hun electro shock GEBRUIKT om urbexers weg te jagen!
                        Ik verwarde met Zeche XXL
                        Ik kijk wel even op van de harde manier om urbexers te weren bij Boon.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                          Ik verwarde met Zeche XXL
                          Ik kijk wel even op van de harde manier om urbexers te weren bij Boon.....
                          paul om maar niet te zwijgen van banden plat te steken van auto's.... Daar gaat het hard hoor.
                          http://www.facebook.com/DJ.urbex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scaniadriver_john Bekijk bericht
                            paul om maar niet te zwijgen van banden plat te steken van auto's.... Daar gaat het hard hoor.
                            Oeh, gebeurt dat daar ?
                            Maar dat is vernieling !!!!!! Iets waarvan een zekere stefan.d me hier ooit volkomen en compleet onterecht van beschuldigde.
                            Lange tijd geleden dat er nog iets serieus verkeerd is gedraaid in de urbexwereld maar als ze op die manier gaan beginnen zal het moment supreme wsl niet meer veraf zijn.

Ik kan er me grenzeloos in opjagen.
                            Last edited by Guest2; 5 april 2014, 21:11.

Comment

Een van de buren die helemaal niet opgezet is met urbexers heeft in het verleden al meermaals banden afgelaten/kapotgestoken van mensen die Maison Boon gingen bezoeken.
                              http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

Comment

En bij Hoogemeyer wordt steeds de politie gebelt als er ergens een vreemd voertuig staat.
                                Er stond vorige week weer een artikeltje in de krant van betrapte urbexers.
                                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                                X