Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: fotovakantie in UK

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht: fotovakantie in UK

collegae,

Na een dag surfen op het web bedacht ik mij uw verzamelde kennis aan te boren:

wie weet er (heeft ervaring met..., geeft er...) fotografie vakanties in de UK ergens. Ik wil in november weg.

Het gaat me er om een thema voor een week uit de diepen samen met andere foto gekken, met begeleiding van iemand met kennis van zaken.
    Ofwel nederlandse (belgishce, franse, duitse, spaanse, amerikaanse etc) natuurfotografen die een reis in engeland maken, ofwel natuurlijk 'gewoon' engelse die een week in hun achtertuin mensen onderhouden?

Ben erg benieuwd.

grt kirsten
    what is essential is invisible to the eye

Re: Gezocht: fotovakantie in UK

mss kan je wat inspiratie opdoen in het augustusnummer van Digital SLR .

Ze hebben een special van 22 blz over de "beste" fotografische locaties in de UK.
    Canon Gear&Glass - Studio28 - BBR

Comment

dank!
      zal digi en papieren versie uitpluizen...

heb je zelf ervaringermee?

grt kirsten
      what is essential is invisible to the eye

Comment

eens op volgende sites kijken:

Welcome to Images in Nature by Lee Mott. This brand new site is still under construction.

PROVIDING PHOTOGRAPHY TUITION & WORKSHOPS IN SCOTLAND SINCE2009 Welcome to the ultimate Scotland Photography Workshop experienceYour Guide Glen Campbell is a multi – award winning Master Photographer based in Scotland. He’s built up over 20 years of experience tutoring and guiding photographers from around the world both in Scotland and beyond. Equipped with local knowledge […]

Op de sites van de gekende fotografietijdschriften in UK kun je meerdere adverteerders vinden

mvg

Franky
        Last edited by Franky Roels; 29 augustus 2010, 18:24.

Comment

Working...
        X