Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reisverslag van Ethiopië

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reisverslag van Ethiopië

Zoals sommige weten ben ik in Maart naar Ethiopië op vakantie geweest.
    Natuurlijk denken we als we Ethiopië horen aan hongersnood, is daar eigenlijk nog iets anders te zien? Wij hadden ook nog die beelden van de jaren 80 in ons geheugen zitten...
    Uitgemergelde kinderen met vliegen op hun gezicht, gelukkig is er ondertussen veel veranderd. In dit deel van Ethiopië zijn de mensen weg getrokken omdat er gewoon niet te leven valt.
    Ethiopië heeft ons enorm verrast, het is onze mooiste reis naar Afrika tot nu toe. Ik nodig jullie graag uit om mijn reisverslag eens te lezen en eens te overwegen er zelf naartoe te gaan op reis.

Veel leesplezier!
    En als je vragen hebt laat maar komen.
    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: Reisverslag van Ethiopië

Bedankt,

Ethiopië staat al heel lang op onze verlanglijst, maar tot nu toe, nog steeds niet aangedurfd.
    Ik ga uw (uitgebreide) reisverslag eens rustig lezen, en wie weet volgend paasverlof?
    Canon 40D Canon EF 17-40mm F:4.0 L USM - Canon EF 50mm F:1.4 USM - Canon EF 100mm F2.8 L IS USM Macro - Canon EF 70-200mm F:4.0 L USM - Speedlite 430EX II

Comment

Ik heb met interesse en aandacht je boeiende reisverslag doorgenomen en van de foto's genoten

Comment

Heel uitgebreid, inhoudelijk en boeiend reisverslag; ook passen je foto's heel goed in het geheel.

mvg,

Roland

Comment

Wegens tijdgebrek enkel je foto's bekeken (ben gisteren pas thuis gekomen van Bolivia). Maar met Ethiopië op mijn wenslijst, wil ik je alvast bedanken voor de nuttige info die ik wellicht in je verslag zal vinden. En voor meer vragen weet ik waar ik moet zijn

Comment

Ja het is echt de moeite. Grote verschil met andere self drives die we al gemaakt hebben is dat we een prive chauffeur hadden die Ethiopiër is en dus een perfecte gids was.

Ik heb ondertussen op de site enkele aanpassingen gedaan zo is er op de startpagina een indeling per dag gemaakt. Nu ben ik van plan om nog eens hetzelfde te doen met het fotoalbum zodat je per dag een link hebt met de gemaakte foto's.

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
            X