Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New York en N-O USA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• New York en N-O USA

Hallo allemaal,

in september ga ik voor enkele dagen naar NY en plan nadien een wagen te huren om nog een week rond te rijden.
    Ik ben geen USA leek, want heb al het diepe Zuiden en het Zuid-westen gedaan.
    Voor het noord-oosten kan echter wat advies geen kwaad. Ik zou het volgende plannen:

New York
    Boston
    Albany
    Niagara Falls
    Pittsburgh
    Hershey (chocolate world)
    Lancaster (Amish Country)
    Philadelphia
    New York

Is er op deze weg genoed te zien? en is de route op zich interessant genoeg? Vooral Albany en Pittsburgh zijn nobele onbekenden.
    Hoelang moet je bvb voorzien voor de Niagara?

Bedankt!!

Re: New York en N-O USA

Was je van plan Washington ook te doen, of is dat al wat te ver?
    Indien DC, raad ik je aan om "the lost symbol" van Dan Brown te lezen. Daar leer je veel over de vrijmetselaars die aan de wieg stonden van de USA, met veel referenties naar gebouwen in DC.
    Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
    Flickr album Homepage

Comment

ik heb een paar jaar geleden Chicago en Niagara Falls gedaan.
      Voor de Falls heb je met een dag genoeg denk ik, al loont het wel de moeite om ze 's avonds te zien bij een geweldig kitscherige lichtshow.

Chicago is zéér de moeite, is een architecturaal hoogstandje!!

veel plezier en laat ons zeker meegenieten van je foto's!

mvg
      Laurens
      canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Comment

Cape Cod is een aanrader, doe daar o.m. een wandeling met een ranger
        Harley-Davidson plant in York, Pennsylvania
        Pennsylvania Railroad Museum in Strasburg (niet ver van Lancaster)
        Ephrata Cloister in Ephrata, Pennsylvania (absolute aanrader !!!)