Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Backup reisfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Backup reisfoto's

Chase Jarvis heeft zijn volledige workflow, incl. een uitgebreide backup strategie, toegelicht. Je kan er heel ver in gaan, zoals hij zelf zegt, moet je de workflow aanpassen naar jou noden.

Comment

Hallo,

Een overzicht van de mogelijkheden vind je HIER.

Groeten,
      Nicolas
      http://www.nicolasdecorte.be

Comment

Hello,

binnenkort ga ik voor ongeveer negen maanden op reis naar Afrika en Azië en ben op zoek naar de beste methode om mijn foto's op te slaan en te bewaren (en misschien ook al wat te deleten tijdens de reis). Een backup vind ik alvast een must, maar ik dacht eerder aan een volgende combinatie:
        epson P7000 ifv het opslaan en usbtjes vullen en opsturen naar huis om niets te verliezen.
        Heeft iemand hier ervaring mee en kan die me wat feedback bezorgen hierover?

Ik ben nog een leek wat betreft het bewerken van foto's, maar zou als ik terugben me daar wel willen in verdiepen. (Gevolg: ik trek nu enkel nog maar in jpeg en niet in raw omdat ik er nu toch nog niets van bak) Ik ben op zoek naar een internet mogelijkheid om foto's op te slaan, maar zie dat veel mensen niet interessant vinden. Zijn er ondertussen verbeteringen op de markt.

Ik zie dat dit topic reeds een tijd terug werd aangehaald, met al veel info... Maar ik vermoed dat er reeds vernieuwingen op de markt zijn?

Comment

$799.99

tenzij gewicht echt een issue is, zou ik eerder voor een kleine laptop a la EEEpc (250-450euro) od gaan. daar kan je nog mee surfen, mails checken en versturen, wat tekstverwerking of misschien zelfs je foto's op een wat groter scherm laten kijken.

Wat je ook kan doen, is een aantal USB-sticks meenemen en als je daar ergens een pc kan gebruiken, back up maken van kaartjes naar 2 sticks. Je stuurt 1 stick naar huis, als je bevestigd krijgt dat die aangekomen is en dat alles oké is, stuur je de 2de achterna. Komt die 1ste niet toe, maar je opnieuw een back up en stuur je 1 van beide weer op.

lokale pc gebruiken geeft wel kans op virussen!!
          hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Working...
          X