Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwarte woud

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwarte woud

Wie heeft er mooie plaatsen in de omgeving van het zwarte woud om er te gaan fotograferen ??
    En welke plaats mag je dan zeker niet overslaan om te fotograferen ?

Zijn er campings die echt aan te raden zijn vanwege goede accommendatie ook voor de kinderen .

En welk materiaal raden jullie dan aan om zekers mee te nemen .

Groetjes

Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Re: Zwarte woud

Hi,

Daar heb je Freiburg binnenstad. Noordelijker een soort Bokrijk (de naam ontsnapt me). En natuurlijk de natuur, jezelf en de kinderen... vrouwke incluis.
    Best is reisfolders inkijken.

Greetz. José.

Comment

wij zijn sinds donderdag terug van een weekje zwarte woud,

een stukje voorbij Freiburg (dicht tegen de zwitserse grens)

Wij logeerden in het dorpje Hinterzarten, bekend om zijn skischansen en skikampioen Dieter Thoma.

Met de trein 1 halte verder heb je het stadje Titisee, zeker de moeite waard, een groot meer, wat winkeltjes, 2campings aan het meer....

Als je in de auto springt ben je op een goei half uurtje aan de Feldberg, de hoogste berg van het Zwarte Woud als ik me niet vergis, hier kan je ook mooie foto's trekken...

Er zijn ook nog verschillende wildparken in de buurt, als je een beetje googeld kom je al véél tegen.

groeten, Marc
      1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
      www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

even de zwitserse grens over in Neuhausen bij Schaffhausen heb je de grootste waterval van Europa (effe googlen op "Rheinfall") gelegen op de Rijn, met een bootje kan je tot bij en dan op een rots midden in de waterval komen. Mooie locatie voor foto's en leuke daguitstap als je daar ergens in de buurt bent. Wij logeerden in Schonach in de buurt van Triberg, waar de hoogste waterval van Duitsland is.
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Aan iedereen die me geantwoord heeft tot op dit ogenblik bedankt ,en ik ben hier aan het googlen geslagen .

Groetjes

Ardesign
          Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Zie ook hier.
            Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Working...
            X