Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nationale parken Noorwegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nationale parken Noorwegen

hey iedereen,

deze zomer vertrek ik naar noorwegen om 2 nationale parken te bezoeken. ik heb momenteel standaard materiaal (canon 1000d, 18-55mm kitlens en 55-250mm lens met uv filters). ik vroeg me af of er kleine zaken zijn die belangrijk zijn om de foto's beter te maken (polarisatiefilters of nog andere zaken?). aangezien ik alles zelf draag is statief niet echt een optie.

bedankt!

ps: als jullie tips hebben voor plekken in jotunheimen en hardangervidda dat niet te missen zijn, aarzel niet om ze te posten

Re: Nationale parken Noorwegen

Oorspronkelijk geplaatst door yerfloyd Bekijk bericht
    hey iedereen,

deze zomer vertrek ik naar noorwegen om 2 nationale parken te bezoeken. ik heb momenteel standaard materiaal (canon 1000d, 18-55mm kitlens en 55-250mm lens met uv filters). ik vroeg me af of er kleine zaken zijn die belangrijk zijn om de foto's beter te maken (polarisatiefilters of nog andere zaken?). aangezien ik alles zelf draag is statief niet echt een optie.

bedankt!

ps: als jullie tips hebben voor plekken in jotunheimen en hardangervidda dat niet te missen zijn, aarzel niet om ze te posten
    Ben in beide geweest ....
    uv en pola zijn handig. als het gewicht een rol speelt zou ik de 55-250 achterlaten;
    goede regenbescherming, ZEER stevige schoenen en een wekker om vroeg op te staan (alhoewel dat in de zomer relatief is in Noorwegen)
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Working...
    X