Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miami

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Miami

    Begin november trek in naar Florida naar bovengenoemde stad. Iemand tips wat ik zeker niet mag laten liggen? Het is de bedoeling dat ik de stad wil gezien hebben en enkele uitstappen wil doen naar oa de Everglades.

    Hoe pak ik dit het beste aan? Ik heb horen zeggen dat Miami ook dicht tegen Fort Lauderdale ligt. Daar had ik ook graag een bezoekje aan gebracht.

    Tevens ben ik een vliegtuigfanaat, hebben jullie misschien sugesties of kennen jullie een organisatie die vliegtuigtripjes ginder aanbied of loont het bijvoorbeeld de moeite om 's morgens de vlieger te nemen richting bijvoorbeeld Atlanta en ginds een hele dag te spotten en dan 's avonds weer terug?

    The Key's had ik ook in gedachte, iemand een ideetje wat daar allemaal te zien valt?

    Merci op voorhand

  • #2
    Re: Miami

    ik ga ook eind november, dus alle tips welkom. Ik zal mijn reisschema later eens doorsturen.
    Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

    Comment


    • #3
      Re: Miami

      Hey,

      Ik ga naar Florida volgend jaar, rondreis, je kan enorm veel info vinden over Florida op volgende websites:
      Florida Forum - Het forum over alles wat met Florida te maken heeft

      Het gezelligste (en grootste) forum over de Verenigde Staten van Amerika, onderdeel van



      Ik zou de Keys zeker bezoeken, vanuit Miami is dit +/- 4u rijden maar het is een prachtige weg (Nr 1 Highway).

      Groeten
      Groeten

      Comment

      Working...
      X