Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan helaas niet altijd mn cam mee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kan helaas niet altijd mn cam mee

Van de zomer ga ik backpacken door europa, niet in tentjes maar van hostel naar hostel. Ik kan denk ik niet alle dagen mn camera meenemen.. Voor de mensen met ervaring,, waar lieten jullie dan je camera? Zijn hostels wel te vertrouwen? Of hadden jullie een andere oplossing? Of..:S help me out!

bedankt

Re: kan helaas niet altijd mn cam mee

Ik ben een tijdje geleden met school naar Zwitserland (Bern en Zurich) geweest en in het jeugdhotel in Zurich waren er betaalkastjes voorzien waar ik men laptop en fototoestel instopte toen ik ging gaan eten, in Bern was er echter niet zo'n voorziening maar die stad is te mooi om je fototoestel thuis te laten liggen .

Groeten

Pieter
    D700 + Nikon 50mm f1.4 + Nikon 28mm f1.8
    Neem gerust ook een kijkje op mijn blog: http://pietersoenensfotografie.blogspot.be

Comment

backpacken van hostel naar hostel, waarom kan je je toestel dan niet meenemen?
      Dat lijkt mij na eten en drinken het meest nuttige om mee te nemen als je niet al je bagage meeneemt.

Al gedacht in de richting van fotorugzakken waar je ook eten/... in kan meenemen?
      hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Tyrr, ik bedoelde meer van naar het strand waar ik hem sowieso niet wil laten liggen als ik de zee in ga bijvoorbeeld. Dus dan moet ik hem wel in een hostel of iets dergelijks laten toch?:S Zo'n rugzak ga ik zeker kopen morgen als ik mijn 40d met sigma 10-20 ga kopenmaar dat even terzijde(A)

Comment

Of een Hostel veilig is kan je, helaas, alleen zelf bepalen...verschilt per hostel he

Sowieso zal geen enkele Hostel aansprakelijkheid nemen mocht het wel gestolen worden, dus een risico blijft het altijd...

Ik zou gewoon niet gaan zwemmen
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

gewoon water/stoot/storm-dichtmaken en vast tapen aan mn hand^^

Comment

Working...
            X