Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 weken india

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 3 weken india

Maak je in Azië bij een binnenlandse vlucht niet te veel zorgen als je teveel Kg in je bagage hebt, het bijbetalen kost maar een paar euro. Ik had zelf in Indonesië naar Bali bij AirAsia 5Kg teveel en dat kostte 7 dollar.

Ik ga zelf in December naar India, ik ben erg benieuwd naar de foto's van plaatsen die je hebt bezocht.

Comment

enkel binnelandse trein en busritten, geen vliegtuigen.
      budget is beperkt
      hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

drie jaar geleden heb ik ook een maand in India gezeten en toen was zowel het internet als de computers niet zo denderend. Dus ik zou geen externe hd meenemen maar een imagetank. Ik heb hier op bd een jaar geleden nog eentje gekocht van 80gb voor 40 euro en die is al twee vakanties meegegaan en werkt nog steed perfect

veel plezier op reis

mvg,
        stanlie
        Cultures don't meet, People do
        Photoblog

Comment

Ik heb op mijn reis in Indië ter plaatse CF-kaartjes bij gekocht (3000 foto's op 4 weken). Ze worden vlot aangeboden en waren trouwens goedkoper dan hier. De aangeboden merken waren oa Kingston, Transcend, en dergelijke met behoorlijke snelheden (75x, 133x). Alvast geen problemen mee gehad.
          Op internetshops zou ik niet rekenen, je mag al blij zijn als de elektriciteit betrouwbaar is. Het controleren van webmail gaat al zeer traag, dus foto's uploaden lijkt me geen optie.
          Maar met je budget is dat dan natuurlijk wel een paar dagen op je kin kloppen en buiten slapen

PS: Moest je toch nog tijd over hebben, Khajuraho en Varanasi zijn echte aanraders en met nachttreinen goed te bereiken vanuit New Delhi.

Comment

de eerste foto's staan al een tijdje online op picasa (tuur.vangeel)

nu ben ik blijkbaar de helft kwijt.
            van de 600 foto's die ik op een externe schijf gezet had, zijn er nog 337 over.
            Gelukkig heb ik van de meeste het kaartje niet moeten wissen, maar de eerste 4 dagen ben ik op 5 foto's na kwijt aangezien ik dat kaartje wel heb moeten wissen.

Is er een mogelijkheid om nog foto's te recupereren van een kaartje dat gewist is (foto's verwijderen, niet formateren), waar nadien foto's bij genomen zijn, maar dat niet volledig is volgetrokken?

Vooral dan het deel dat niet opnieuw gebruikt is lijkt mij kan te maken. Goeie (liefst gratis) software of en andere manier?

**=ol

Comment

Zolang de bestanden (de foto's) niet zijn overschreven maak je een goeie kans om ze te recupereren. Probeer het eens met "pc inspector": hier klikken
              Succes.

Comment

aan het proberen.
                nu maar hopen dat ik ze terug vind.
                met wat geluk zitten er op de extrene schijf nog gegevens. Die is nadien niet meer bijgeschreven

**=ol

Comment

ik heb de 2 bovenste gedownload (lijken mij de meest nuttige om data terug te krijgen).
                  De ene werkt niet en de andere snap ik niet, maar ik ga dit verder zetten in 'software'. Ik denk dat ik daar meer kans maak

**=ol

Comment

Working...
                  X