Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

usa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • usa

    Hallo allemaal ,

    Wij gaan in september naar het zuidwesten van amerika , ik ben een beginner met een D60 en een standaard lens 18/55 .
    Kan ik daar dan ook wel de nodige mooie foto's maken in de natuurparken,
    zonder eerst weer een vermogen uit te geven aan meer mooie spulletjes voor mij camera ? Of zijn er wel een paar dingetjes die je gewoon moet hebben.
    Alvast bedankt

  • #2
    Re: usa

    Met deze lens kan je al heel mooie beelden maken, toch zou ik eens nadenken over de aanschaf van een telezoom zoals een 70-300 VR.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: usa

      Als je graag landschappen fotografeert en ook in het donker is een statief heel handig. Je camera is niet zo'n zware dus met een licht statiefje kom je al een heel eind.
      Wat een dag, alles in schoonheid
      Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

      Comment


      • #4
        Re: usa

        Ja een statief staat zeker op mijn lijstje.
        Heb pas al wat foto'gemaakt s avonds van een snelweg met een statief , dus die komt er nog wel

        Comment


        • #5
          Re: usa

          Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
          Met deze lens kan je al heel mooie beelden maken, toch zou ik eens nadenken over de aanschaf van een telezoom zoals een 70-300 VR.
          waarom een telelens?

          Ik ga juli/augustus naar noordwest usa (oa. yellowstone) en canada (albera + rocky mountains)

          Ik heb nu een 18/55 die een upgrade krijgt naar een 17-85 of 17-40 (geen 17-55 wegens de kostprijs) Ook heb ik reeds een 70-200 die was/ben ik van plan niet mee te nemen. Want denk toch maar voornamelijk foto's te maken van landschappen en toeristische toestanden.

          Voor wat heb jij je tele nuttig gevonden?