Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huisje te huur gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• huisje te huur gezocht

Wie kent er een leuk plaatsje en huisje te huur in de ardennen?
    Liefst in de onmiddelijke omgeving van een bos (met veel eekhoorntjes ) en waar je de vogeltjes smorgens hoort fluiten.

Mvg Kurt

Re: huisje te huur gezocht

Ik ben de voorbije 2 jaar in de buurten van Achouffe geweest. Veel bossen om in te wandelen en dieren te zien. Je hebt er veel bossen die uitkomen op weiden waar je savonds kans hebt om herten ed te zien.
    Vorig jaar heb ik er enkele gezien, wat logisch was vermits ik toen net mijn toestel thuis had gelaten
    Er zijn in de omgeving ervan voldoende woningen te huur dus je vindt zeker iets wat je aanstaat!
    Als pluspunt kan je ook de brouwerij bezoeken van Achouffe lang leve het bier van deze kleine kaboutertes

grtz

Jakke
    Canon en glas
    www.jakke16.be

Comment

Heb een paar jaar geleden een huis gehuurd in Cielle.
      Kort bij Laroche,bos in de buurt,niet zo ver van Durbuy kortom kheb spijt dat ik toen nog niet met fotografie bezig was.
      So much to do, so little time !
      http://franky289.fotopic.net/

Comment

Je kan ook eens een kijkje nemen op www.depatuljak.be (verhuren kamer met ontbijt)
        Daar ga ik regelmatig eens naartoe... is gelegen in Mont-Houffalize, vlakbij Achouffe... Daar is het zaterdagavond wel eens leuk om naartoe te gaan!

Tim Wilmsen
        Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Met:
          De beste selectie vakantiehuizen in de Ardennen. Met je gezin, vrienden of partner. In de natuur, aan het water, met jacuzzi, zwembad… Alles is mogelijk!

heb ik al goed ervaring. Aan de hand van de foto's en omschrijving kan je wel een beetje uitmaken in wel gebied je terecht komt.

Comment

hallo,

Wij verhuren een alleenstaand huisje aan de oever van de Semois voor 2-4p.Heel rustig gelegen, laatste huis in doodlopende straat. De tuin(12a) is volledig afgesloten. De woning is gelegen in Thilay, net over de FR-B grens, zo een 15km van Bohan. Alle confort.Mooi gerenoveerd Kayaks, vissersboot en BBQ aanwezig..
            De ideale omgeving om prachtige foto's te maken.( prachtige bossen, water, valleien,...deze streek is voor velen de mooiste streek in de Ardennen)
            Zelfs de gevraagde eekhoorntjes zijn aanwezig......de zwanen zijn en surplus

interesse? stuur gerust mailtje voor meer info dirksandradesmedt@gmail.com

groetjes,Sandra

Comment

Working...
            X