Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reisje eurodisney

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• reisje eurodisney

ik ben al een tijdje aan het lezen op de forum ( belgiumdigital ) heb hier ook al veel tips gevonden , echt super .
    daar ik dinsdag mijn een nieuwe canon 1000d + lensen EF18-55 en 55-250 EF-S heb gekocht.
    en ik zondag naar eurodisney vertrek , heb ik zin om micky langs alle kanten vast te leggen .
    heeft er iemand een paar goede tips waar zeker op moet letten .
    ik kom van een canon powershot G5 , hier heb ik toch al wat gespeelt met ISO waarden en zo .
    alvast bedankt.

ehte super deze side , zeker door gaan
    Last edited by winten.f; 20 november 2008, 22:00.

Re: reisje eurodisney

Houdt rekening met het tijdstip van de parade. Dan krijg je al die disney figuren te zien. Als je op de bankjes gaat zitten voor het paleis, heb je ook nog een leuke achtergrond.
    Een statief meesleuren, is een beetje teveel van het goede. Maar met een vaste hand of een ondersteuning, lukt het wel om 's avonds leuke foto's te maken van de verlichting e.d. Behalve het paleis, vond ik ook Space Mountain mooi verlicht. Idem voor de Holywood Tower of gewoon al de neon reclame's binnen in de inkomsthal van de Disney studio's.
    Verder gelden hier dezelfde fotografische regels, trucjes en methoden als elders ter wereld ...

Comment

Working...
    X