Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maleisië

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Maleisië

iemand ervaring met fotograferen in maleisie?
    kan je daar "in het wilde weg" foto's maken, of hebben de locals dat niet zo graag ?

en wat raden jullie aan om reisfoto's veilig te stellen? ga ook geen onbeperkte opslagruimte hebben (denk een gig of 6).
    ik dacht om regelmatig te proberen mijn sd-kaarten te latenbranden op cd-rom
    any ideas?
    canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Re: Maleisië

Al geweest en absoluut geen problemen gehad. Natuurlijk, moet je mensen met respect behandelen en je niet als een paparazzi gedragen. Maar geldt overal.

C.

Comment

Ben er 4 jaar geleden geweest, zowel op schiereiland als Borneo. Mensen zijn heel flexibel, op Borneo zelfs nog meer dan op het schiereiland. Zoals gezegd, behandel de mensen niet als een decorstuk, maar dat geldt idd overal. Er waren veel intercafés, je foto's op CD branden was toen niet echt een probleem.
      :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

ok!
        sorry voor het uitblijven van een reactie.
        heb een ef 55-250mm gekocht voor ginder dus hoop veel mooie foto's te kunnen laten zien als ik terug ben !
        canon 7D // Sigma 10-20mm 4-5.6 DC HSM // Sigma 70-300mm 4-5.6 DG OS // Canon ef 50mm f/1.4 USM // Canon EF 35-70 mm 3.5-4.5 // Canon ef 24-105mm 4.0 L

Comment

In september naar Maleisië geweest.
          Echt geen enkel probleem.
          Gewoon vriendelijk vragen en je kan, bijna, iedereen fotgraferen. (zelfs de politie).
          Op straat, locale marktjes,...

In Lahad Datu (Sabah), op de "local market" (vooral de markt die in een hal plaats vindt) was het echt toppunt om te fotograferen.
          Iedereen kwam zelf naar mij toe opdat ik please een foto van hem/haar/hun wilde nemen.
          Zonder enige gunst.
          Als je de gemaakte foto op de camera laat terug zien, vinden ze dit al geweldig!
          Echt de moeite.

Wil je een heleboel wilde apen fotograferen, dan kan dat in het park in Taipan.

Good luck.

Comment

Working...
          X