Deze morgen op het strand van La éscalla in spanje getrokken bij een temperatuur van 29 gr, wie heeft er een foto van het strand van Oostende of omgeving. Die twee foto's sturen we dan naar het laatste nieuws zoals ik in 2007 gedaan heb. Groetjes Willem
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het strandleven in Spanje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Het strandleven in Spanje
Oorspronkelijk geplaatst door Hot radiator Bekijk berichtDie twee foto's sturen we dan naar het laatste nieuws zoals ik in 2007 gedaan hebJaanMeert.be - Newborn/Baby/Kinderfotografie
Comment
-
Misschien OT, maar...
Als het de bedoeling was het er eens lekker in te wrijven zo van "wij zijn lekker op reis en jij niet"... awel ik ben nog liever thuis dan op de plaats waar deze foto genomen is. Hoogbouw... massas volk... not my cup of tea zenne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk berichtMisschien OT, maar...
Als het de bedoeling was het er eens lekker in te wrijven zo van "wij zijn lekker op reis en jij niet"... awel ik ben nog liever thuis dan op de plaats waar deze foto genomen is. Hoogbouw... massas volk... not my cup of tea zenne.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Comment
-
-
De bedoeling was het weerverschil Noordzee en de middellandse zee te laten zien met het aantal mensen op strand. De kleuren kan ik op een internetcafee niet bijsturen ze zijn recht uit de camera.
Groetjes vanuit Spanje Willem.
Comment
-
Ik krijg al stress van dergelijke "vakantie"beelden.
Onwaarschijnlijk dat je daarvoor nog geld moet uitgeven ook.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Pfffff, hier wordt nogal gereageerd zeg...
't Is precies zo'n beetje van "ik kijk alleen naar Canvas en de betere BBC- uitzendingen of naar de oude fims op France 5 maar nooit naar VTM of VT4 hoor..."
Als TS dit een fijne vakantie vindt is dat des te beter voor hem... En blijkbaar is hij niet alleenStel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
Comment