Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tip nummmer 1 ;als je naar doel gaat doe het zo onopvallend mogelijk ,de mensen daar hebben het echt niet gesteld op fotografen ,hang daar zeker de ramp toerist niet uit,de mensen houden je in het oog achter hun gordijnen.
tip 2 : Heel doel op zich is mooi om te fotograferen ,en er staan heel veel lege huizen waar je zo binnenkan,om de sfeer mee te kunnen voelen van plezier en woede als je uit je huis wordt gezet ,voor een container terminal.
tip 3 : Ga eens langs het platen kerkhofke waar er platen staan met teksten op ,dit plaatsje ligt aan de oever en lees de teksten op de geschreven platen .
tip4 : Ga niet alleen naar doel en ergens binnen daar ,er liggen op de meeste plaatsen drugs spuiten op de vloer .
Doel is niet heel groot, dus kan je best zelf op ontdekking.
Het is een mooie lokatie voor zonsopgang en wij hebben totaal geen problemen gehad met de nog aanwezige inwoners, in tegendeel. Als je wat interesse toont voor hun zaak zullen ze uitleggen wat er gaande is.
Let wel een beetje op waar je binnen gaat (leegstaande huizen, geen bewoonde huizen !!) en voorzichtig als je trappen doet.
Op dit ogenblik zitten er geen krakers meer in de huizen maar zijn wel alle ruiten van leegstaande huizen kapot geslagen, dit door 1 en dezelfde persoon.
Neem 's middags eens de gratis overzet naar Lillo om de de maag te spijzen en de dorst te lessen.
Het is een mooie lokatie om foto's te nemen maar een zeer triestige aangelegenheid.
Oorspronkelijk geplaatst door ronddewereldBekijk bericht
Doel is niet heel groot, dus kan je best zelf op ontdekking.
Ik kan dit enkel bijtreden. Je kan rond Doel wandelen in een uurtje denk ik. Ik denk dat je best je eigen intuitie volgt.
Je kan het parochiehuis aan het pleintje eens proberen binnen te gaan, dat is zo de enige locatie die ik kan aanraden. Let wel op, er ligt hier en daar gebroken glas.
Comment