Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

15 daagse rondreis per autocar USA Westkust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 15 daagse rondreis per autocar USA Westkust

    Da's het voordeel van die photo tour van Roger Ekis: wij waren maar met 8, en bleven in de canyon over de middag, wanneer de shift voor ons weg was en die na ons nog niet aangekomen waren. Da's zo'n half uur dat je daar 'alleen' bent, en de fameuze lichtstralen zie je ook enkel rond de middag.

    Dat er op momenten veel volk is hoeft geen probleem te zijn, de mooiste beelden maak je toch gewoon boven je hoofd. Toen wij er waren was het buiten overtrokken, weinig zon dus, waardoor de kleuren minder rood waren dan bij zonnige dagen, en je ook schitterende paarse tinten ziet:
    "Ask me to show you poetry in motion, and I will show you a horse"

    www.e-horse.be

    Comment


    • #47
      Re: 15 daagse rondreis per autocar USA Westkust

      Nog drie daagjes en dat behoort bovenstaande ook tot ons programma...

      Comment


      • #48
        Re: 15 daagse rondreis per autocar USA Westkust

        Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
        Nog drie daagjes en dat behoort bovenstaande ook tot ons programma...
        Opgelet stel dat je met van die goedkope lenzen werkt waar buitenkant naar binnen in de lens komt te draaien. (en bij uitzoomen dat lens langer komt... want bij die zal er zand in kruipen... niet aan te raden)
        Imagination is more important than knowledge...
        http://www.kiekje.be

        Comment


        • #49
          Re: 15 daagse rondreis per autocar USA Westkust

          voorbeeld van hoe druk het daar wel kan zijn....leuk om naar te kijken maar niet om meer te betalen om daar tussen te lopen ( fotografie-tour ) ....ik zal een foto van de canyon zelf posten bij natuur en landschappen , goeie reis...


          [IMG][/IMG]
          Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

          Comment


          • #50
            Re: 15 daagse rondreis per autocar USA Westkust

            Hey,

            Voor de mensen onder jullie die geïnteresseerd zijn in het fotoverslag van onze roadtrip, het staat hier online:


            Je moet vanonder elke keer doorklikken naar de volgende pagina.

            Groetjes,
            Dirk

            Comment


            • #51
              Re: 15 daagse rondreis per autocar USA Westkust

              En voor de geinteresseerde is er nog een link naar mijn website
              http://www.bartenevy.be
              Wij hebben een prachttijd beleeft in Amerika en gaan zeker nog terug (andere dingen bekijken)
              Ruim 4000 foto's genomen, uiteraard niet allemaal gelukt

              Het verkeer is hetgeen ik het meeste mis, rustig, hoffelijk en zeer eenvoudig
              het principe van het kruispunt is prachtig. Wie eerst aankomt en volledig stilstaat mag eerst vertrekken, ongeacht welke kant hij op moet.
              Ook het rechts afslaan bij rood werkt prima net als de term 'keep your lane' waarbij men dan rechts mag inhalen.
              Ik was dit vanaf dag één gewoon.
              wij hebben ruim 5600 km gereden op 22 dagen en wij hebben geen enkel ongeval gezien, ik denk dat ik deze afstand in Belgie zou afleggen op dezelfde tijd ik wel enkele (meerdere) ongevallen zou tegen komen.

              Himmes
              canon eos 400D, kitlens 18-55mm, ef-s 55-250mm 1:4-5.6 IS, statief

              Comment

              Working...
              X