Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Birma / Myanmar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Birma / Myanmar

Iemand ervaring met deze bestemming?

Ik vertrek binnen 1 maand naar Bangkok met de bedoeling Birma 14 dagen te bezoeken...

thx

Jorgen
    Canon 350d + Tamron 17-50 f/2.8 + 70-300 IS USM + EF50 f/1.8 - Sony p100 + owh - Canon 570IS

Re: Birma / Myanmar

Prachtig land, schitterende mensen en bijzonder veilig

Comment

Een paar highlights van dit verschrikkelijk mooi land: Yangon, Golden Rock, Inle Lake, Mandalay, Hsipaw en uiteraard Pagan.
      Uiterst fotogenieke en vriendelijke bevolking. Afschuwelijk regime.
      De schoonheid van Thailand in het kwadraat.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik zal in november naar Myanmar trekken voor ~3 weken. Een vraagje: hoe zit het met de elektriciteitsvoorziening, kwestie dat ik batterijen kan opladen?
        :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
          Ik zal in november naar Myanmar trekken voor ~3 weken. Een vraagje: hoe zit het met de elektriciteitsvoorziening, kwestie dat ik batterijen kan opladen?
          Heel simpel: batterijen opladen telkens wanneer je elektriciteit hebt. Soms is dat heel de dag en/of avond, soms helemaal niet,... Hangt vooral af van je hotel en of ze een generator hebben.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Working...
          X