Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanvraag visum India

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aanvraag visum India

Voor de aanvraag van je visum voor India op de ambassade in Brussel bestaat er de kans dat je dit op dezelfde dag kan bekomen .
    Ik bedoel dus 's morgens aanvragen en 's avonds afhalen of zul je ook een week moeten wachten .
    Kun je het ook met de post aanvragen ?

Re: Aanvraag visum India

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
    Voor de aanvraag van je visum voor India op de ambassade in Brussel bestaat er de kans dat je dit op dezelfde dag kan bekomen .
    Ik bedoel dus 's morgens aanvragen en 's avonds afhalen of zul je ook een week moeten wachten .
    Kun je het ook met de post aanvragen ?
    Begrijp ik hier goed dat je al een tweede keer naar India gaat dit jaar? In deze post uit het archief zeg je immers dat je op 17/02 vertrekt.

Ik heb het de afgelopen 12 jaar slechts 1 keer gehad (op 6 aanvragen) dat mijn visum niet dezelfde dag klaar was, maar als ik wat had aangedrongen was dit ongetwijfeld ook wel in orde gekomen. Qua timing doe je best zoals beschreven in deze post.

Voor verdere info, kan je hier terecht en hier (word document) vind je alle informatie betreffende visumaanvragen per post.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Deze reis was niet door gegaan wegens het niet bereiken van het aantal deelnemers . Het is toen dat ik wel naar Vietnam ben geweest .

Comment

Helaas gebeuren zulke dingen nu eenmaal. Ik was eigenlijk wel aan 't hopen dat je een nieuwe India-fan was geworden die absoluut terug wou keren , maar dat kan na deze reis natuurlijk nog altijd zo zijn.

Als je nog vragen over India mocht hebben, geef dan maar een seintje.

Comment

Ik vind dit wel vervelend . Ge zijt u maanden op voorhand al aan het voorbereiden en dan enkele weken voor het vertrek wordt alles afgeblazen .

Comment

Je kan ook in Antwerpen je visum aanvragen. Ik heb dit reeds 2x gedaan en had het steeds op dezelfde dag (dus 's morgens gaan, 's middags afhalen). Het is een leuke ervaring, alles gaat heel traag en chaotisch, je waant je al in India :-)

Als je het echt via de post wil laten doen, dan kan dat via een visumbureau (bv. http://www.visum.nl).

Comment

Mag ik van jou het juiste adres a.u.b.in Antwerpen .

Comment

Ik heb even voor jou gegoogled:
                Op het Indisch Consulaat in Antwerpen
                Vestingstraat 62, 2018 Antwerpen, Tel. 03/232.19.10
                Vroeger was het elke tweede en vierde woensdagvoormiddag van 10u30 tot 12u30, of dat nu nog zo is weet ik niet, maar je kan gerust even bellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  Ik heb even voor jou gegoogled:
                  Op het Indisch Consulaat in Antwerpen
                  Vestingstraat 62, 2018 Antwerpen, Tel. 03/232.19.10
                  Vroeger was het elke tweede en vierde woensdagvoormiddag van 10u30 tot 12u30, of dat nu nog zo is weet ik niet, maar je kan gerust even bellen.
                  Bizar genoeg heeft noliko amper een half jaar geleden hier zelf dit adres gegeven.
                  Zijn er hier misschien 2 noliko's in de zaal ?

Comment

Sorry Mr.D

De ouderdom speelt mij parten ...

Comment

Working...
                    X