Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bretagne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bretagne

Eindelijk wat tijd gevonden om mijn Bretagne-foto's in een album te zetten.
    Ik heb bij elke foto de regio en vaak ook de plaatsnaam of naam van de bezienswaardigheid bij vermeld.
    Toekomstige (of gewezen) Bretagne-ontdekkers hebben er misschien iets aan.
    Bretagne loont alleszins de moeite !

Het album vind je hier.

marcus
    zwart & wit & kleur

flickr

Re: Bretagne

Een héél mooi album, Marcus! Staan prachtige foto's bij!

Grtz,Fabienne
    Menigeen leeft meer volgens de mode dan volgens de rede.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

Comment

Heerlijk. Vorig jaar geweest in de buurt van Lezardieux, en dit jaar opnieuw bij Brest. Heerlijke foto's om bij weg te dromen.
      merg

Comment

Mijn lievelingsstreek Het kwijl liep bijna in mijn toetsenbord...

Comment

Wat een geweldige foto's, was nog op zoek naar een korte vakantie bestemming niet ver van huis.
          Nu ben ik door deze foto's in de verleiding gekomen om deze zomer eens naar Bretagne te gaan. (lijkt niet ver van huis, maar is toch nog een eindje rijden vanuit zuid nederland)

Heb de foto's gisteren aan m'n vriendin laten zien, en ze was meteen enthousiast, nu haar nog even overhalen om de trip te ondernemen. Ze wou namelijk niet verder dan 5 uurtjes van huis af. En Bretagne is net ietsjes verder (10 uurtjes tot Brest). Normaal is ze niet zo moeilijk, maar met een 4 weekse reis naar Nieuw Zeeland in het verschiet in December wilde ze niet al te ver deze zomer...

Maar nogmaals complimenten voor de mooie foto's, het siert je dat je zo bescheiden bent. Dat je de skills niet zou hebben om deze streek in volle glory in beeld te brengen!!

Comment

Mooi album - kan zo dienen als toeristische "lokker" voor die prachtige streek.
            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Leuk album !!!

Vorig jaar is onze reis naar Bretagne wegens omstandigheden niet doorgegaan. We overwegen om dit jaar de toch al min of meer uitgestippelde trip te doen. Ik was nog aan het twijfelen of Portugal geen beter alternatief zou zijn...
              Je foto's doen het echter kriebelen... ik denk dat de beslissing hierdoor iets makkelijker wordt!!! Bretagne here we come!

jammer dat de exif gegevens verloren zijn gegaan
              When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

Comment

Working...
              X