Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessante fotomotieven in Londen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Interessante fotomotieven in Londen

Hallo,

Zaterdag ga ik voor een dag naar Londen. Graag had ik geweten waar er mooie punten zijn om foto's te nemen in deze grootstad.
    Ik gebruik een canon Eos 400 D met kitlens (18-55mm)
    Zijn er hier mensen met ervaring die mij op weg kunnen helpen?

Groeten
    Last edited by HLD 201.010; 9 april 2007, 21:01.
    Canon EOS 400D - kitlens 18-55mm - Sigma DC 18-200 mm

Re: Interessante fotomotieven in Londen

Het British Museum is echt een aanrader. In de central hal bevindt zich een ronde bibliotheek met een prachtige glazen dak.

Vanuit The London Eye heb je wel een mooi uitzicht, maar fotografisch vind ik er niet zo veel aan.

Verder heb ik niet zo veel tips. Ik was er voornamelijk om familie te bezoeken en niet om foto's te nemen.
    D90 | AF-S 12-24/4 | AF-S 18-70/3.5-4.5 | AF-S 35/1.8 | Sigma 30/1.4 | Sigma 50-150/2.8 II | Tamron 17-50/2.8 | SB-600

Comment

Re: Interessante fotomotieven in Londen

Ik vind Greenwich altijd wel mooi om te bezoeken en foto's te maken. Je komt dan ook door de Docklands en daar kun je op zaterdagen ook heel mooi foto's maken, heerlijk uitgestorven. Uitstappen bij Canary Wharf.

Ook een wandel cq boottocht is in London langs de oude kanalen het begin of het eind van de trip is in Camden Town, het verst van de stad, naar...... ik kan de kaart van London niet vinden......maar daar zie het London zoals je het nooit zou verwachten. Ik heb er zelfs gewoon reigers zien vissen.
      Last edited by hjanssen; 10 april 2007, 23:50.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
      X