Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kreta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kreta

Wij zijn vorig jaar in Kreta geweest, in één woord :
    Ik ben er verliefd op geworden. Alles in Kreta is de moeite waard, ook op fotografiegebied. Zelfs het eenvoudigste terrasje in het meest verlaten dorpje is méér dan fotogeniek
    Zeker de oversteek naar Santorini maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marc-Jente Bekijk bericht
      btw
      Meer van Kournas.....10 jaar geleden toen ik er voor de eerste keer kwam, prachtig, mooie reflexties van de bergen in het meer. Vorig jaar.....verschrikkelijk, bootjes, pedalo's stradstoelen op elke halve meter en vooral stinken, kattepis, hondendrollen en dan vooral niet te vergeten toeristenrommel, flesjes, blikjes gebruite pampers enz. verspil hier je tijd niet aan.
      Marc
      Wij waren daar om een uur of 9 en zijn daar tot een uur of 11 gebleven.
      GEEN bootjes op het water, WEINIG andere toeristen en de zon was nog niet te fel.
      'k Vermoed dat het er na de middag wel een "overrompeling" zal zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
        Wij zijn vorig jaar in Kreta geweest, in één woord :
        Ik ben er ook verliefd op geworden. Alles in Kreta is de moeite waard, ook op fotografiegebied. Zelfs het eenvoudigste terrasje in het meest verlaten dorpje is méér dan fotogeniek
        Zeker de oversteek naar Santorini maken
        Helemaal mee eens!Al die kleine witte huisjes zo super gezellig, zonsondergang is er gewoon megaaaamooi!
        Ik ben nu 2x op Kreta geweest en ik vond het daar geweldig, Amoudara, Ligeria, Agia Nicolaos, Agia Pelaggia, Chania, Cherssonissos (met de jachthaven), allemaal mooie plekjes, en het leuke vind ik ook de vele kleine baaikes waar je kan aanmeren met de boot... De mensen, het eten, de omgeving, alles heeft me weten bekoren! Zeker een aanradertje voor mooie foto's!

Comment

Hallo

ben dat belgische weer beu en ga naar Kreta in september,
          zijn er recente ervaringen, van mensen die onlangs geweest zijn ?

alle tips welkom

Comment

Sinds 1992 verblijf ik ieder jaar een maand op Kreta.
            Wie specifieke vragen heeft mag me altijd contacteren.
            De mooiste plaat(s)jes bevinden zich aan de westkust en in het Zuiden. Het oosten van Kreta ligt me persoonlijk minder, uit Xersonissos blijf je best weg er niets of weinig te zien tenzij je van het nachtleven houdt en zatte toeristen je niet storen.
            Als je het platteau van Lasithi wilt bezoeken moet je langs Malia (zelfde situatie als in X). Je kan je de trip best besparen want van de fabuleuze windmolentjes valt er niet veel meer te zien.
            Mijn favorietjes:
            Rethymno,Lappa, Agyropouli Kalyves, Xania, Omales - Samaria, Falasarna, Sfinari...
            Beauty is in the eye of the beholder
            a77 en veel andere dingen, vooral goesting..

Comment

Working...
            X