Re: Reistips voor weekendjes en daguitstappen - gebundeld!
Aanvulling/reactie op CaHor:
Ik ben in Bouillon geweest toen het er wildfeesten waren, toen was het zoeken om rond een uur of 8 nog een restaurantje te vinden. Ik kan me dus voorstellen dat het in de zomer inderdaad aangewezen is om te reserveren - of op hotel te gaan, hotels houden bij grote drukte vaak plaatsen voor hun gasten vrij.
Tips voor Opa:
een kameraad van mij (Gert) is verlekkerd op de Gaume. Naar aanleiding van mijn komend weekend vroeg ik hem tips, dit is wat hij te mailen had:
Mij lijken ook Montquintin en Torgny interessant, google er eens op.
Aanvulling/reactie op CaHor:
Ik ben in Bouillon geweest toen het er wildfeesten waren, toen was het zoeken om rond een uur of 8 nog een restaurantje te vinden. Ik kan me dus voorstellen dat het in de zomer inderdaad aangewezen is om te reserveren - of op hotel te gaan, hotels houden bij grote drukte vaak plaatsen voor hun gasten vrij.
Tips voor Opa:
een kameraad van mij (Gert) is verlekkerd op de Gaume. Naar aanleiding van mijn komend weekend vroeg ik hem tips, dit is wat hij te mailen had:
Tja, de Gaume is fantastisch. Het is te zeggen: het hangt ervan af wat ge verwacht. In de Gaume zijn geen spectaculaire bezienswaardigheden te ontdekken. De natuur is er des te schoner. Ge kent mijn adoratie voor de as St Cecile - Chassepierre - Florenville - Rossignol - Tintingy. Schone ruime dorpen die heel afwijken van de gesloten Ardense dorpen. En het is een microklimaat. Het is er gemiddeld een graad of twee warmer dan in de rest van België. De Gaume is gewoon op goedvallen uit de velden intrekken en wandelen... Voor de ene is er niks te beleven, voor de andere is het een paradijs.
Comment