ik had hier een PS action voor Cross Development (de twee mogelijkheden), maar na een crash is die verdwenen. kvermoed dat ze oorspronkelijk van hier op het forum kwam maar kvind ze niet meer terug. Heeft iemadn een dergelijke action ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
PS Action: Cross development
Collapse
X
-
PS Action: Cross development
Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.Labels: Geen
-
-
Re: PS Action: Cross development
Ik heb deze action gemaakt op basis van een tutorial die hier ooit eens voorbijgekomen is.
Kris.My work: VICTORIE.com
-
zoeken op cross-processing, x-processing, ...
cross develoment gaat je minder resultaten opleveren denk ik...
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haai8Allen die me pm gestuurd hebben => action send
En in godsnaam, post nu wat resultaten hé, ik en ajuin voelen ons wa eenzaam hier op x-pro gebied
Waw, eindelijk navolging voor ons
Nu twijfel ik vanwaar de mijne komt...Zal eens kijken. Is de jouwe zelf gefabriceerd?
Comment
-
-
Ajuin, ge gaat 't nie geloven maar ik krijg NOG pm's met vraag voor die action
Alléé, we gaan nen andere action moeten gebruiken want binnenkort wordt da hier allemaal x-pro wa de klok slaagt, waarom geen Ajuin action maken
PS nee hoor, mijne x-pro heb ik niet zelf gemaakt, daar heb ik te weinig fotosoep van gegeten, heb wel al ooit leuke variaties gemaakt maar vergeten te savenNa stopzetting herbegonnen met een 60D...
Comment
-
LOL
Nu begrijp ik het, haha
Zie dit nu pas...
Idd, we zullen nen anderen action moeten zoeken
Daar gaat het geheim van Xprocessing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haai8Ajuin, ge gaat 't nie geloven maar ik krijg NOG pm's met vraag voor die action
Alléé, we gaan nen andere action moeten gebruiken want binnenkort wordt da hier allemaal x-pro wa de klok slaagt, waarom geen Ajuin action maken
PS nee hoor, mijne x-pro heb ik niet zelf gemaakt, daar heb ik te weinig fotosoep van gegeten, heb wel al ooit leuke variaties gemaakt maar vergeten te saven
Weet je, we noemen het vanaf nu gewoon xp-pro, denken ze dat we het over Windows hebben
Comment
-
Ja, zou alvast passen bij deze foto van je... misschien een combo ervan maken
Oei, zal dan ook eens in het archief duiken?
Comment
-
Comment