Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

free Bella

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• free Bella

Den Tommie heeft al eens een paard voor mij draadvrij gemaakt.
    Is er een brave ziel die dat met Bella ook eens wil doen.
    Groeten
    Eddy
    (bijna van voor den oorlog, geen PS, geen PC die dat aankan, vader van 4 zonen in hun puberteit, echtgenoot van een vrouw die gisteren haar voet brak,.....)

Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

ik zie net dat ik vlak onder de bek van bella iets te vlug ben geweest, je ziet het amper maar als je wilt zal ik het nog wat bijwerken.
      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

1,21MB - bmp ? waar is dat goed voor ?
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

vermits emacquoy niets gevraagd heeft om het om te zetten naar een jpg heb ik de foto maar in het originele formaat laten staan.

Comment

aha.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

het amper-zichtbare-foutje-onder-de-muil weggewerkt en de foto omgezet naar jpg

Comment

merci Yannick
                ik had het niet beter gekund (maar dat is niet moeilijk)
                het origineel was echter ook jpg. Je hebt het misschien abusievelijk als bmp bewaard?
                In ieder geval bedankt, nu ga ik er in een ander forum grote sier mee maken.
                Groeten
                Eddy

Comment

raar, het adres is http://www.pbase.com/image/6497247.jpg

dus effectief een jpg, maar als ik op de foto klik op opslaan maakt die er automatisch een bmp van.. weird

ik heb hem niet eerst omgezet ofzo, enkel rechtsklikken en opslaan als.

Comment

Originally posted by yannick
                    dus effectief een jpg, maar als ik op de foto klik op opslaan maakt die er automatisch een bmp van.. weird
                    ik heb hem niet eerst omgezet ofzo, enkel rechtsklikken en opslaan als.
                    Ik kan fout zijn, maar dit is een tijdje terug ook ergens in het forum aan bod gekomen : het heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je cache 'vol' zit... leegmaken en dan zou je weer jpg's als jpg's moeten kunnen opslaan... zolang het cache volzit, wil ie enkel als bmp opslaan... klopt dat ? Zo meen ik het me te herinneren...
                    Jan
                    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

Ook deze koe krijgt de vrijheid.

"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                      Member of Han Fan Clan
                      Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

merci Han,
                        ziet er weer patent uit
                        Groeten
                        Eddy

Comment

Working...
                        X