Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tja Otto, de foto op zich mist scherpte en bezit een te grote korrel. Misschien heb je hem sterk uitvergroot. De uitsnede vertoont nogal veel randen, die moeten natuurlijk nog weg. Tenslotte de schaduw. Die neemt alle diepte en realiteit uit de foto omdat dit een zeer onnatuurlijke schaduw is. Aan de belichting van de foto is duidelijk te zien dat de lichtbron links boven staat en eerder langs de achterkant van de hand. Bijgevolg kan de schaduw dus niet langs dezelfde kant als de belichting vallen en zeker niet recht.
Indien de schaduw eerder abstract bedoelt is vervalt mijn zever natuurlijk en is alles toegelaten.
Wanneer door bv 1 of andere setting de foto niet zichtbaar is dan zie je vaak wel een rood kruisje in de posting verschijnen.
Hier ( op mijn computer) dus NIETS te zien, ,zelfs geen kruisje
mvgr
Jo(han)
Zijn er nog leden die de foto niet te zien krijgen?
Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
Geen probleem meer Otto
De wegen van de informatica zijn soms ondoorgrondelijk.
Ik heb een "edit" gedaan van je posting en de link terug ingegeven.
Alles is nu zichtbaar voor mij. Hopelijk ook voor jullie?
mvgr
Jo(han)
Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
hhhaaaaaaaa das tof da, kunde nu eens wat goede kritiek geven of slechte zodat ik weet hoe en wat waar ik in het vervolg kan en moet op letten tuttefrut merci hé
als je niets leert van het verleden,zal je in de toekomst veel lessen krijgen.
Ik denk dat je best een paar tutorials bekijkt Otto. Het web bulkt ervan. Zoek maar eens met google of zo naar "photoshop tutorials" met bijkomende trefwoorden "clipping" of "background removal". Ongetwijfeld vind je zo enkele resources die al jou vragen beantwoorden. Hier op het forum kunnen we niet veel meer doen dan het eindresultaat trachten te beoordelen. Het blijft een moeilijke en tijdrovende bewerking.
Succes!
Comment