Voor wie interesse heeft: voor Black Friday is er een korting voor Nik7 (en andere opties van DxO)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nik Collection 7.
Collapse
X
-
-
Pardon, GEEN 50% korting op Nik Collection 7 wel en alleen op DXO Lab8.
Op de Nik moet ik als upgrade € 109,99 betalen instede € 159,00.
Bij mijn weten is 50% korting op 159,00 nog steeds € 79,50.
Wees overal op uw goede voor die zogenaamde "Black Friday" korting.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHier nog steeds de eerste gratis versie op de pc staan, al wordt die NIK amper nog gebruikt
Eigenlijk heb ik die in het verleden zelfs amper gebruikt
Alle instellingen die in NIK gedaan worden kan je makkelijk ook zelf handmatig bekomen, er komt dan inderdaad wat meer persoonlijke inzet bij kijken
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTrotter Bekijk berichtIk vind toch handig Silver Efex pro. Vooral voor de D-points. Ik denk dat bij de nieuwe versies verschijnen de instellingen niet meer op het beeld maar op het paneel. Dat moet niet zo handig zijn. Daarom behoud ik de gratis versie.
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment