Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met Adobe Photoshop.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met Adobe Photoshop.

    Op mijn Pc werk ik met fotoshop 12.04, 24 en 25 beta.
    Eergisteren wilde ik een foto bewerken met PS 24 maar die blokkeerde, dan maar de beta geopend die had dezelfde manieren.
    Eerst heb ik de 24 eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, resultaat juist hetzelfde blokkeren dus.
    Vanalles geprobeerd maar niks werkte.
    Dan ging er een lichte bij mij branden.
    Elke dag kreeg ik updates voor de beta versie en beta is maar beta en die eraf gegooid, herstarten en jupla, de 24 werkte weer.

    Dus voor deze die de beta draaien opletten met die beta !!!


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

  • #2
    Hier totaal geen probleem met de 25.12.0 versie ( dus de recente beta versie). Ligt het niet aan je grafische kaart? En de normale versie is 25.11.0 (dus geen beta) ; wat is dan jouw versie 12.04,24 en 25 ?

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
      Hier totaal geen probleem met de 25.12.0 versie ( dus de recente beta versie). Ligt het niet aan je grafische kaart? En de normale versie is 25.11.0 (dus geen beta) ; wat is dan jouw versie 12.04,24 en 25 ?
      Wat zou mijn graka daarmee te doen hebben? Die is in staat om nog veel meer te verwerken.
      Nee het was de 25.12.0 die voor de problemen zorgde, deze eraf gezwierd en alles liep weer op wieltjes.
      Uiteraard blijf ik van de beta versie af.


      Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Op mijn Pc werk ik met fotoshop 12.04, 24 en 25 beta.
        Dus voor deze die de beta draaien opletten met die beta !!!
        Niet alleen voor de beta. Ik lees vaak dat dikwijls de nieuwe Adobe-versies bugs bevatten.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door GTrotter Bekijk bericht
          Niet alleen voor de beta. Ik lees vaak dat dikwijls de nieuwe Adobe-versies bugs bevatten.
          Ja, dat is het riskante van een beta te draaien, ik blijf er nu ver van af, we zien wel wanneer de 25 uitkomt.


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #6
            Gisteren filmpje gezien op YouTube van Piximperfect. Die had ook problemen en vanalles geprobeerd.
            BETA verwijderen blijkt de enige juiste oplossing te zijn.

            Comment

            Working...
            X