Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dropbox betalend geworden ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is dropbox betalend geworden ?

    of heb ik ergens iets fouts gedaan
    ik krijg error 403 Error (403)

    It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home.​

    als ik wil inloggen dan kom ik op dingen terecht die wijzen op een maand proef en dan verder met een betalend accuant ...

    hier eens horen eer ik naar dat help center ga
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Dropbox is free tot een volume van 2 GB daarna is het betalend...misschien heb je dat maximum bereikt Frans...
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Bedankt Eddy, ik dacht ook dat je 2 Giga vrij had

      ik kuis daar regelmatig oude en "zware" spullen op en momenteel zit ik aan 1,31 Giga

      Ik zal wat extra proberen op te kuisen misschien ?
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Ik gebruik Dropbox nog altijd gratis, en heb destijds nog een paar GB bovenop gekregen. Nu, omdat ik (uit ervaring) weet dat Dropbox niet verder gaat comprimeren, gebruik ik het alleen voor foto’s die ik hier plaats. En dat zijn er niet meer zoveel.
        Maar ik heb zeker geen berichten gehad ivm gewijzigde gebruiksvoorwaarden.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Misschien heb je nog gewiste bestanden die dropbox bijhoudt.


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
          EOS 10 Glas 28-105 70-210

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door twdigit Bekijk bericht
            Misschien heb je nog gewiste bestanden die dropbox bijhoudt.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Gewiste bestanden ??? ik heb al ooit een en ander gewist maar zou dat in het totale volume zitten ? en hoe kom ik er achter ?

            Allemaal bedankt voor de reacties !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Ik heb daar vroeger problemen mee gehad voor quota.

              Heb effe de help bekeken via de dropbox app. Gewiste bestanden tellen blijkbaar niet mee voor quota.

              Sorry om je op het verkeerde been te zetten.

              Andere mogelijkheid is dat ze tijdelijk een login probleem hebben gehad.

              De laatste jaren gebruik ik heelweinig nog dropbox wegens hun beperking tot 3 toestellen bij de gratis account.


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
              EOS 10 Glas 28-105 70-210

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door twdigit Bekijk bericht
                Ik heb daar vroeger problemen mee gehad voor quota.

                Heb effe de help bekeken via de dropbox app. Gewiste bestanden tellen blijkbaar niet mee voor quota.

                Sorry om je op het verkeerde been te zetten.

                Andere mogelijkheid is dat ze tijdelijk een login probleem hebben gehad.

                De laatste jaren gebruik ik heelweinig nog dropbox wegens hun beperking tot 3 toestellen bij de gratis account.


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Nog bedankt voor uw reactie, u wou helpen en ook daarvoor bedank ik u, niks om sorry voor te zeggen hoor

                Zelf had ik vandaag geen tijd verder te kijken.
                straks kreeg ik een bericht dat ik meer space krijg als ik vrienden uitnodig die dropbox willen gebruiken.
                Is dat nu toeval of heeft het er mee te maken dat ik teveel space gebruik ? geen idee
                of heeft zowat iedere dropboxuser een dergelijk bericht gekregen

                En de laatste tijd moet je een beetje met alles wat in je mailbox komt oppassen ...
                Gratis is voor mij interessant om hier beelden op bd te plaatsen, veder gebruik ik dat niet echt.
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Hier werkt het nog gewoon als voorheen. Ik zit momenteel aan 1.4gb volume.
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment

                  Working...
                  X