Heb een en ander nog eens verder nagekeken en blijkbaar moet er niet betaald worden voor het meerverbruik...indien men de 250 aantal keer per maand (voor creative cloud met 20 gb) overschrijdt een en ander enkel trager verloopt...om de servers van adobe niet te overbelasten...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geen Photoshop meer op mijn pc?
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk berichtPas op met onze vrienden van Luminar Neo - want die zijn ook met abbo's en blijven dokken bezig (allerlei nice to haves en hier en daar draait al wat in de cloud). Eens je dat gewoon bent - moet je blijven betalen.
En pas op ééns ze je data hebben - zit je in de tang (zie maar naar Icloud & Onedrive - Onedrive is al niet meer te krijgen zonder limiet).
Om de zoveel tijd krijg ik plug-ins die echt de moeite zijn zonder meer prijs.
Dat Skylum werkt met PS en LR is mooi meegenomen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
hangt af van het abonnement ...https://helpx.adobe.com/be_nl/firefl...edits-faq.html ZIE DEZE LINK.
Heb je een fotografie abo vanaf 1 oktober kun je er maandelijks slechts 100 keer gebruik van maken. Gebruik je het toch meer dan kom je in een wachtrij terecht en kan het lang duren voor de gevraagde bewerking is uitgevoerd. Van bijkomende kosten heb ik (tot noch toe) niets gelezen.
Ik hoor het graag als het toch anders zou zijn.
Wat ik minder vind is de lage resolutie die wordt gegenereerd. Het zou wel eens best kunnen dat adobe de hoge resolutie ter beschikking stelt maar dan wel tegen betaling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk berichtPas op met onze vrienden van Luminar Neo - want die zijn ook met abbo's en blijven dokken bezig (allerlei nice to haves en hier en daar draait al wat in de cloud). Eens je dat gewoon bent - moet je blijven betalen.
En pas op ééns ze je data hebben - zit je in de tang (zie maar naar Icloud & Onedrive - Onedrive is al niet meer te krijgen zonder limiet).
Ik ben trouwens zeer tevreden met Luminar Neo en voor de dingen waarvoor je moet bijbetalen bij Skylum doe je wat je wilt, je koopt ze of je doe zoals ik, je laat ze links liggen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Effe door de website van Adobe gebladerd na het lezen van deze post. En inderdaad vanaf 1 november gaat Adobe met credits werken voor hun generative AI.
Dit betekent dat je deze (Firefly) functies in Photoshop maandelijks 250 maal mag gebruiken.
Iedere maand worden de credit aangevuld en als je wil kan je voor net geen 5$ 100 credits bijkopen.
Doe je dat niet dan kan je de generative AI blijven gebruiken, het zal alleen trager zijn. Je hebt dan geen prioriteit meer op de Firefly servers voor die maand.
Comment
-
Nu Luminar Neo is ook bezig met features in te bouwen met abbo - hoe lang zal het daar duren eer er tellers op komen? Bij Adobe is't eigenlijk schandalig dat er in het abbo niet meer dan 25x in zou zitten. Nu goed - men delft wellicht het eigen graf. Want 80% van de aanvallen met malware grijpen nu al plaats op de cloud! Jawel.
Comment
-
Comment