Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

luchten importeren in Photoshop 2021

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: luchten importeren in Photoshop 2021

Ik heb al Windows sinds de oerversie 1.0, als opvolger van mijne goeie ouwe Commodore 64 😄, en nooit spijt van gehad.
    Ik gun beide systemen alle succes !
    Maar, om het af te ronden, ja, je kan dus wel degelijk zelf luchten importeren in PS 2021 ... anders zou binnenkort iedereen dezelfde luchten achter z'n foto's hebben zitten hé 😉.
    André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏

Comment

Bij het melden van een bepaald probleem is het belangrijk de nodige achtergrondinformatie mee te geven. Precies die gegevens ontbraken bij jouw eerste vraag; en eigenlijk was jouw vraag een 'inpikken op' een vraag van iemand anders (topic starter = lucvr).
      Maar eind goed is al goed, zeker?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Hier eentje bewerkt/toegevoegd/vullen met een bijgeleverde lucht.

https://ggpics.be/

Comment

Kan men in luminar eigen "luchtfoto's" importeren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertone Bekijk bericht
            Kan men in luminar eigen "luchtfoto's" importeren?
            Ja, want het gaat uiteindelijk om jpg-bestanden. Ik heb het zelf even geprobeerd met eentje te kiezen uit een folder. Het is wat omslachtig, maar het gaat in Luminar 4:
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Bedankt voor de uitleg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertone Bekijk bericht
                Bedankt voor de uitleg.
                Graag gedaan. Bovenaan staat er nog een 'knop', nl. Show Custom Skies. Die leidt bij mij op Mac naar:
                HardeSchijfNaam/Gebruikers/MijnGebruikersNaam/Library/Group Containers/FolderMetCodeNaam/Skies/Custom (die bij mij leeg is).
                Als ik de luchten die ik elders bewaar daar zou steken, zou ik ze wellicht sneller kunnen laden als ik de eerstgenoemde knop (Load Custom Sky Image...) zou gebruiken. Preferences laat helaas niet toe naar een andere folder te linken.

Comment

Working...
                X