Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Put a smile on your face

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Put a smile on your face

Wat vinden jullie van deze bewerking ?

Bedankt voor de commentaar (zowel + als -)
    Every picture is just a click away
    Newbie on Nikon D70 & Nikkor AF-S DX 18-70 - TAMRON 28-300 IF MACRO 1:3,5-6,3

wel eerlijk , mij zegd dit wel iets
    is zeker niet slecht te noemen
    vooral omdat zelfs de kleine haartjes er mooi gekeurs opstaan
    mischien een kleine uitleg hoe je dit hebt gedaan
    NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

Comment

FOXKE,

Prachtige bewerking.
      Vind ik persoonlijk zeer mooi.
      Ik heb dat ook al geprobeerd maar de wilde haren krijg ik niet in kleur.

Hoe heb je dit gedaan???

Groetjes Leyton.
      Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
      De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

Hoe kom jij aan een foto van mijn vrouw?

Knap gedaan!

Comment

@ Leyton & Lucske

Het bekomen van dit effect is eigenlijk vrij eenvoudig en heb ik ook op het forum hier geleerd.

Wat je doet is de laag dupliceren, dan deze kopie desatureren, dan dan met het gom-tool de bovenste (z/w)-laag weggommen waar je terug kleur wil ...
          Om de fijne haartjes ook in kleur te hebben moet je zodanig inzoomen en je gom zo fijn instellen dat je praktisch per pixel de laag gaat weggommen... Veel geduld voor nodig, maar het is wel de moeite waard vind ik ...
          Ik heb daarna op de desaturated layer ook nog wat effecten toegepast om wat meer te blurren, hieronder vind je zelfs een heel extreme bewerking van die grijze laag ...

Comment

Originally posted by visie
            Hoe kom jij aan een foto van mijn vrouw?

Knap gedaan!
            Tja, dat komt ervan als jij je vrouw alleen op vakantie laat gaan he visie

Comment

Prachtig gedaan, en bedankt voor de uitleg. Ik had de dame wel iets meer uit het midden geplaatst.
              https://waltertalboom.be-
              Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

prachtig gedaan, en bedankt voor de uitleg, ik ga het ook eens proberen.
                nogmaal het bewijs dat hier iedereen van iedereen iets kan leren.

opa
                Ik kan niet fotograferen daarom moet ik Photoshop leren.
                Member of Han Fan Clan

Comment

mooie bewerking maar jammer dat haar hoofd de bovenkant van je foto raakt - als je het zelf gecropt hebt zou ik iets meer ruimte laten bovenaan
                  Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

Working...
                  X