Re: Beste PC voor fotobewerking....
Aan die tegeltjes en zo raak je wel gewend, dat is het probleem niet. Maar hier op de paar (uiteenlopende) machines van de zaak die win8 draaien en ook op het tablet van mijn vrouw merk ik dat windows 8 lang zo stabiel niet draait als windows 7. In windows 7 is het maar zeer sporadisch dat er een keer wat vast loopt of uit klapt, op windows 8 heb ik al weer een aantal malen het BSOD terug gezien en lopen applicaties veel vaker vast of verdwijnen gewoon in Nirvana. Als je dan vervolgens leest dat MS al weer de zoveelste win8 patch terugtrekt wekt dat weinig vertrouwen.
Voordat de Apple-fanboys hierop inhaken: ook op de MAC gaat het niet altijd even vlekkeloos. Vorige week liep Aperture weer eens helemaal vast en OSX was niet meer te bereiken. Ook Phase One, die ik als trial heb draaien, loopt van tijd tot tijd vast.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
Bekijk bericht
Voordat de Apple-fanboys hierop inhaken: ook op de MAC gaat het niet altijd even vlekkeloos. Vorige week liep Aperture weer eens helemaal vast en OSX was niet meer te bereiken. Ook Phase One, die ik als trial heb draaien, loopt van tijd tot tijd vast.
Comment