Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communiefoto's - voorbeelden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• communiefoto's - voorbeelden

Allez,

er zijn er toch een paar die hier misschien iets gaan aan hebben...hieronder een paar voorbeeldjes voor communiefoto's die ik voor een goede vriend maakte....

de vierkante foto is de uitnodiging, en de kledij van Bo moest nog een verrassing blijven...

de andere drie zijn om uit te delen de dag zelf...

Stef

Heel mooi gedaan Stef!

Comment

Heel knappe bewerkingen en ook de tekst is heel mooi en gepast
      Groetjes Vicky

Comment

Heel mooie bewerkingen Stef
        vééél beter dan bij de plaatselijke fotograaf
        Klasse werk ne dikke Proficiat voor de maker.

PS: Fantastiche tas hoor.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Mooi werk Stef, wij moeten nog ff wachten voor het weer zover zal zijn. Maar er zullen zeker BD ers zijn die hier hun voordeel mee doen.

Groetjes, JantjeB.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Knap gedaan Stef!
            Zeer mooi!

Comment

zeer mooie foto's, en een goede inspiratiebron... ik zal er dit weekend ook eens aan beginnen (ook tegen de 20ste mei trouwens)...

Qua kaartontwerp verkies ik persoonlijk een enkele goedgeslaagde foto per kaartje, eventueel met een tekstje, dan een collage zoals jij gedaan hebt, maar dat is smaak natuurlijk.
              zeer tevreden met mijn Minolta Dimage Z1

Comment

Ja watte, knap gedaan stef.
                Ik denk dat de mensen het er heel moeilijk gaan mee hebben als ze maar één kaartje mogen kiezen.
                Arthur, ik verkies zoals Stef collage's ik vind dat leuk, maar ja iedereen zijn eigen smaak hé?
                Hier is de keuze heel erg geslaagd.
                Stef, die goeie vrienden die mogen blij zijn dat ze jou als vriend hebben

Comment

mijn complimenten, buiten de aangename mini-portretjes, weet je ook de collages mooi te bewerken, mijn non-creatieve geest is mogelijks niet to zoiets in staat, iets dat ik soms betreur

Comment

Heel mooi, I like it.
                    Groetjes,
                    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

voor nog een ander effect te bekomen zou je op de foto de filter:
                      DG special...borderfad4... op kunnen toepassen als je die hebt. dat geeft een mooie witte mist (of andere kleur als je wilt)op de foto.
                      Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
                      Hier op dit forum.

Comment

zou je me eens kunnen uitleggen hoe je de foto aan zee bewerkt hebt om tot zo'n mooi resultaat te komen.zo leer ik nog iets bij.alvast bedankt!

Comment

Dat zijn mooie bewerkingen Stef.
                          De mooiste foto is de eerste (vierkante) naar mijn mening.
                          Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
                          http://petermaas.blogspot.com/

Comment

Originally posted by krissie
                            zou je me eens kunnen uitleggen hoe je de foto aan zee bewerkt hebt om tot zo'n mooi resultaat te komen.zo leer ik nog iets bij.alvast bedankt!
                            aan zee

Stef

Comment

aan zee

Stef
                              Nummer drie bedoelt men. Je zou denken dat het langs de dijk is met die afsluiting.
                              Ik zou ook wel eens de bewerking willen weten, want die is echt knap gedaan.
                              Ik heb nog een jaar om te oefenen...

Mark.
                              Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
                              LidNr. BD0211BE

Comment

Working...
                              X